Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ایرنا – سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: تردد در محورهای ارتباطی کوهستانی و برفگیر این استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

غلامرضا بیکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون جاده های کوهستانی و پرتردد استان شامل آزادشهر - شاهرود (خوش ییلاق)، گرگان - شاهرود (توسکستان) و درازنو شهرستان کردکوی شاهد بارش برف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در سایر محورهای ارتباطی استان واقع در دشت هم بارش باران جریان دارد و به علت لعزنده بودن سطح جاده ها رانندگان حتما با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت کنند.
وی افزود: تلفن گویای شبانه روزی 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه ها است.
به گفته بیکی و بر اساس پیش بینی هواشناسی، سامانه سرد و بارشی از ظهر امروز ( پنجشنبه) به بعد از آسمان استان گلستان خارج خواهد شد.
هوای گرگان هم اکنون بارانی و دمای آن هشت درجه سلسیوس بالای صفر و سرعت باد 18کیلومتر بر ساعت و از سمت جنوب غربی است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در زمستان امسال برای تسهیل در آمد و شد خودروها در 69 کیلومتر از 55 گردنه برفگیر استان، شن و نمک مورد نیاز را در 13 راهدارخانه انبار کرده و با 24 گروه راهداری، 341 نیرو و 163 خودرو سبک و سنگین در آماده باش است.
استان گلستان واقع در شمال کشور از شمال با کشور ترکمنستان، از جنوب با سمنان، از شرق با خراسان شمالی و از غرب با استان مازندران همسایه است.
6204/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري برف گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد