Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره فیلم فجر و معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از بخش‌های مختلف جشنواره فیلم عمار بازدید کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، چهارشنبه شب نوزدهم دی ماه داروغه‌زاده به همراه محمدرضا فرجی مدیر سینماهای جشنواره و مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی در جریان بازدید از جشنواره فیلم عمار در سینما فلسطین حضور یافتند و در جریان جزئیات برگزاری این دوره از جشنواره قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهمین دوره جشنواره فیلم عمار که به دبیری نادر طالب‌زاده دارای بخش‌های «فراخوان مردمی معرفی سوژه و حمایت از تولید»، «بخش آثار رقابتی» و «اکران مردمی» است.

برگزاری نهمین دوره جشنواره فیلم عمار که از نهم دی ماه شروع شده بود امشب بیستم دی ماه با برپایی مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم عمار جشنواره فیلم فجر اخبار فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کرم‌زاده در حاشیه بازدید از محورهای تاریخی و گردشگری کاشان در پی وقوع سیل هفته گذشته‌، اظهار داشت: با بازدیدی که از مجموعه‌های جهانی و تاریخی همچون باغ فین کاشان، محله باستانی سیلک و خانه‌های تاریخی بروجردی و عامری‌ها داشتم، می‌توان گفت که کاشان از جذابیت‌های ویژه‌ای برای توسعه پایدار بر محور گردشگری برخوردار است.

وی تصریح کرد: از تمامی محورهای تاریخی که احتمال می‌دهیم در معرض سیل باشد با کمک همکاران اداره کاشان به‌ویژه یگان حفاظت میراث فرهنگی بازدید و خوشبختانه آسیب جدی به بناهای تاریخی وارد نشده است.

کرم‌زاده ادامه داد: با توجه به وجود بیش از سه هزار اثر تاریخی در محدوده شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نیازمند توجه ویژه به‌خصوص در راستای افزایش اعتبارات مرمتی استان هستیم که در این زمینه عزم جدی با رویکرد جلب همکاری مسئولان در دو سطح ملی و استانی داریم.

کد خبر 6090318

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود