Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، به دنبال اعتصاب امروز (پنج‌شنبه) کارکنان بخش امنیتی فرودگاه‎‌های دوسلدورف، کلن و اشتوتگارت آلمان بیش 640 پرواز در این کشور لغو شد. این اعتصاب‌ها به منظور اعمال فشار بر مقامات برای توافق در مذاکرات افزایش حقوق کارکنان صورت می‌گیرد.

سه فرودگاهی که با اعتصاب روبه‌رو شدند، اعلام کردند از میان 1054 برنامه پروازی که قرار است امروز انجام شوند 643 پرواز لغو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتحادیه وردی که بیست و سه هزار مامور امنیتی در فرودگاه‌های آلمان دارد ابراز امیدواری کرد حقوق کارکنان بخش امنیتی فرودگاه‌های آلمان از هفده یورو کنونی به بیست یورو در ساعت افزایش یابد.

اتحادیه فدرال شرکت‌های امنیت هوایی آلمان BDLS نیز پیشنهاد کرد حقوق کارکنان و ماموران امنیتی فرودگاه‌های آلمان از دو تا هشت درصد افزایش پیدا کند.

اولین هشدار برای اعتصاب صبح روز دوشنبه در دو فرودگاه تاگل و شونفلد در پایتخت آلمان صادر شد و موجب لغو حدود پنجاه پرواز شد.

مذاکرات آتی مسئولان اتحادیه وردی و اتحادیه فدرال شرکت‌های امنیت هوایی آلمان قرار است بیست و سوم ژانویه برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلمان فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است

شجاعی گفت: برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از طریق رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول‌پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ را دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: این فرودگاه گ جزو نزدیک به ۳۰ فرودگاه کشور دارای مرز هوایی و پرواز بین‌المللی است و اولین پرواز بین‌المللی به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه سمنان با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳