Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب میلاد حضرت زینب (س)، مراسم آغاز به کار رسمی پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منزل شهید مدافع حرم مرتضی عطایی در مشهد برگزار می شود. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مراسم آغاز به‌کار رسمی پویش ملی مطالعاتی «در هوای انقلاب» توسط انتشارات آستان قدس رضوی به همراه رونمایی از پوستر برنامه و معرفی سه عنوان کتاب بخش نخست این پویش مطالعاتی جمعه 21 دی ماه در منزل پدری شهید مدافع حرم، مرتضی عطایی به‌همراه تقدیر و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم آغاز به کار رسمی پویش مطالعاتی«در هوای انقلاب»، کتاب‌های بخش نخست این پویش برگرفته از آثار با موضوع رمان‌های انقلابی به‌نشر با عناوین «خلوت مدیر»، «تیغ و تاج» و «آدم‌های غلط» معرفی خواهند شد.

این پویش ملی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی و اشتراک کتاب‌های خوانده شده در فضای مجازی توسط «به‌نشر» در سه بخش برگزار می‌شود که در بخش نخست علاقه‌مندان می‌توانند با خرید و مطالعه یکی از سه عنوان کتاب ذکر شده و پاسخ به سوالات در قرعه کشی این بخش شرکت نمایند.

اصفهان| مسابقه بزرگ کتابخوانی شهید حججی تا پایان اسفند امسال تمدید شد10 برنامه جام باشگاه های کتابخوانی در نمایشگاه کتاب کاشان برگزار شدمانع بزرگ کتابخوانی در مناطق محروم

در بخش دوم پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» کتاب‌های «هندسه انقلاب»، «شب ظلمانی شاهنشاهی»، «ره رهرو رهبر»، «صورت و سیرت انقلاب اسلامی»، «روشنای آینده»، مجموعه 12 جلدی «در هوای انقلاب»، مجموعه 12 جلدی «شاه فراری شده»، «رویای آق تاریم»، «دشت یاغی‌ها»، «آژان برازنده»، «قطب نمای بصیرت»، «عطر خنده امام»، «روح سبز ما! بهار ما! سلام» به عنوان آثار انقلابی از بسته پیشنهادی «به‌نشر» و «انتشارات انقلاب اسلامی» به عنوان منابع این پویش مطالعاتی انتخاب شده است که این بخش ویژه شرکت در فضای مجازی می‌باشد.

بخش سوم این پویش نیز به معرفی آثار برتر انقلاب با توجه به نفوذ گروه‌های مرجع در میان نوجوانان و جوانان با همکاری شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع و رسانه‌ای در فضای مجازی اختصاص دارد.

مراسم آغاز به‌کار رسمی پویش مطالعاتی «در هوای انقلاب» جمعه 21 دی ماه ساعت 20  در منزل پدر شهید مدافع حرم، مرتضی عطایی واقع در قاسم آباد، بلوار شاهد 50 برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود جانباز شهید مدافع حرم مرتضی عطایی، فرمانده لشگر عمار تیپ فاطمیون پس از رشادت‌های فراوان سرانجام در سال 1395 و همزمان با روز عرفه در منطقه لاذقیه سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار

فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی دانشکده علوم پزشکی چابهار با اولین دوره برداشت جلبک‌های دریایی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی چابهار، اولین دوره برداشت جلبک‌های دارویی توسط دکتر گل بشیرزاده مسئول راه‌اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی دانشکده علوم پزشکی چابهار از سواحل صخره‌ای منطقه رمین در این شهرستان با همکاری اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

گل‌بشیرزاده مسئول راه‌اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی در رابطه با اهمیت این نوع جلبک‌ها اظهار کرد: برداشت این گونه جهت برسی خواص دارویی در اولویت قرار گرفت و این گونه از جلبک‌های خوراکی و دارویی در بهمن ماه با کاهش دما در منطقه چابهار شروع به رشد و همزمان با گرم شدن هوا در اوایل خرداد از بین می‌روند.

وی ادامه داد: باتوجه به نزدیک شدن به پایان زمان رشد این جلبک‌ها در سواحل چابهار تصمیم به برداشت و نگهداری این گونه از جلبک‌ها برای برسی‌های خواص بیولوژیک و آنتی باکتریال گرفته شد، همچنین از هفت نمونه جلبک قهوه‌ای مانند سیستو سریا (Cystoseria) نیز برای بررسی خواص دارویی برداشت شد.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی چابهار تصریح کرد: در فاز نخست فعالیت این مرکز بررسی تکنولوژی و جنبه‌های اقتصادی تولید دارو، محصولات مراقبتی پوست و غیره بر پایه جلبک‌های دریایی در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است؛ مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی دانشکده علوم پزشکی چابهار در سال گذشته موفق به اخذ مجوز از شورای گسترش دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی شد و در حال حاضر با رویکرد تولید محصولات دارویی دریایی در حال فعالیت است.

کد خبر 750465

دیگر خبرها

  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد