Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال"، با اشاره به ارجاع پرونده ای از دادگاه لواسانات مبنی بر شناسایی و دستگیری کلاهبردار، گفت: شاکی پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت، اظهار داشت: " اینجانب کارمند بیمارستان می باشم. و در ساعت 1700­، بیست هشتم مهرماه سال جاری، فردی که خود را از عوامل حسابداری بیمارستان معرفی می کرد به من تماس گرفت و عنوان کرد که بخشی از حقوق رئیس بیمارستان به اشتباه به حساب من واریز شده است و به همین علت حسابم مسدوده شده است و درخواست کرد که برای اصلاح تراکنش و همچنین رفع مسدوی حسابم به دستگاه ATM مراجعه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولیکن پس از مراجعه به دستگاه ATM و استعلام موجودی حسابم، مبلغی به حسابم منتقل نشده بود و ضمت تماس با وی گفتم که وجهی به حسابم منتقل نشده است که این فرد بیان داشت وجه در حساب مسدود شده و قابل روئیت نیست. همچنین کدی را که با صفر شروع می شد به من داد و از من خواست که کد را در قسمت انتقال وجه وارد نمایم و مدت 5 ثانیه دکمه ثبت را نگه دارم، ولی پس از این کار متوجه شدم که کد اعلام شماره کارت بوده و مبلغ 29 میلیون و 900 هزار و 298 ریال از حسابم کسر شده است "

این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی رد پایی یکی از مجرمان حرفه ای که در زندان محبوس بود به دست آمد و با دستور قضائی متهم از زندن دعوت و تحت بازجویی اولیه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر ارتکاب هر جرمی بود، گفت: ولی پس از مشاهده دلایل و مدارک لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که کلاهبرداری را یکی از هم سلولی هایش انجام داده است ولی مبلغ به حساب وی واریز شده است.

سرهنگ دست خال تصریح کرد: با دستگیری متهم دوم و تحقیقات تکمیلی پلیسی، تا کنون 6 تن از مالباختکان از اقصی نقاط کشور مانند استان های مرکزی، همدان و تهران که به همین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند شناسایی شده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار قرار دارد

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان پلیس آگاهی حقوق زندان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور

مرد جوانی که متهم است از زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه‌خانه بازداشت شد.

به گزارش تسنیم، اردیبهشت ماه امسال رسیدگی به پرونده مرد جوانی با اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از خانم مرحومه زهره فکورصبور در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مرد جوان با شگرد‌های خاص خود متهم است از خانم مرحومه زهره فکورصبور با تهدید و اخاذی اقدام به کلاهبرداری کرده است و وی شکات دیگری در این زمینه نیز دارد.

با توجه به حساسیت موضوع و به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، ماموران پلیس  مخفیگاه مرد جوان را در یک قهوه‌خانه واقع در مرکز غرب تهران شناسایی و سپس با دستور قضایی وی را به اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مرحومه زهره فکور  و شکات دیگر بازداشت کردند.

اتهام قتل یا ترغیب به خودکشی در پرونده متهم مطرح نیست و وی صرفاً به‌‌خاطر اتهام  اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری با دستور قضایی دستگیر شده است.

متهم در حال حاضر در بازداشتگاه است و فردا صبح برای تفهیم اتهام و سیرمراحل قانونی پرونده به  دادسرای فرهنگ و رسانه اعزام خواهد شد. 

tags # زهره فکور صبور سایر اخبار (تصاویر) «گوسفند مارکوپولو»؛ گوسفند وحشی افغانستانی که آمریکایی‌ها برای کشتنش ۴۰ هزار دلار خرج می‌کنند! (تصاویر) «موش دو پای بلوچستان»؛ کوچکترین کانگورو جهان که هرگز آب نمی‌خورد! (تصاویر) سگ افغان؛ لجبازترین، احمق‌ترین و زیباترین سگ دنیا! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد!

دیگر خبرها

  • جزئیات بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه
  • خالی کردن حساب سالمندان در پای عابربانک
  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور
  • کلاهبرداری با شگرد خرید حواله خودرو در کرج
  • کلاهبرداری با اخذ ویزا
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبرداری با رسید جعلی