Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعلی نعمت الهی قائم‌مقام و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری مراسم دومین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به ساختار جدید آموزش و پرورش اظهار کرد: ساختار نهایی نشده است و در حال بررسی و کارشناسی دقیق است تا بتواند به اهداف که چابک سازی، افزایش بهره وری و جلوگیری از هم پوشانی است، دست پیداکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم‌مقام و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش در ادامه افزود: در سازمان اموراداری و استخدامی کشور، رئیس این سازمان که معاون رئیس جمهور است و خودش نیز معلم بوده است با توجه ویژه ای موضوع تجدید ساختار را بررسی می کند و همکاران ما در وزارت آموزش و پرورش در حوزه های تخصصی مرتبط تاکیدشان بر این است تا ساختار سازمانی به نحوی نهایی شود که بتوانیم وظایف و تکالیف را بهتر از گذشته انجام دهیم.

نعمت اللهی با اشاره به روند تجدید ساختار در وزارت آموزش و پرورش گفت: در برخی از قسمت ها ساختار تقریبا نهایی شده است از جمله ترکیب و تلفیق دو مرکز روابط عمومی و دفتر وزارتی که بسیاری از کارشناسان بر این اقدام تاکید کردند و همچنین استمرار معاونت تربیت بدنی و سلامت به دلیل فراهم آوردن فضای نشاط بیشتر در آموزش و پرورش با وجود همه کمبودهایی که موجود است اما ضرورت وجود این معاونت تشخیص داده شده است.

تشکیل دفتر امور زنان

وی در رابطه با دفتر امور زنان گفت: گرچه موضوع نهایی نشده است، تاکید دولت و همچنین وزیر آموزش و پرورش همواره بر استفاده از نقش موثر و متمایز بانوان در وزارت آموزش و پرورش است و در همین راستا به همکاران فرهنگی و جامعه بانوان کشور اطمینان می دهیم که در این رابطه تدبیری ویژه خواهیم داشت و حتما به نقش ویژه بانوان و دانش آموزان دختر در وزارت آموزش و پرورش بیش از گذشته توجه خواهد شد.

قائم‌مقام و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش اظهار کرد: یقینا مدیریت و اداره وزارت بزرگ آموزش و پرورش نیاز به همفکری، همراهی، هم افزایی و نقد سازنده به دور از موضع گیری های سیاسی و شخصی دارد و از همه نقدهای دلسوزانه و مشفقانه استقبال و حمایت می کنیم و امیدواریم بتوانیم بهتر از گذشته برای نظام تعلیم و تربیت موثر باشیم و در راستای اجرای سند تحول بنیادین حرکت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند از ۱۹ اردیبهشت برای ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • جلوگیری از سقط عمد ۳ هزار مورد جنین سالم در کشور
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش