Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@03:45:50 GMT

چرا سکه گران شد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۱۲۱۰

به گزارش اکوفارس، آیت محمد ولی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم،‌ در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه نسبت به دیروز و هفته قبل، افزایش یافته است که این موضوع در کاسبی بازاری ها نیز اثرگذاشته است.

وی با بیان اینکه دادو ستدها در بازار بسیار کم شده است، تصریح کرد: وقتی  التهاباتی ایجاد می شود کسب و کارها دچار رکود می شود؛ بازاری ها در این مواقع می گویند بازار قفل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ابراز امیدواری کرد که وضعیت بازار مانند روزهای قبل با ثبات نسبی همراه شود و درباره دلایل افزایش قمیت ها در بازار گفت: افزایش قیمت دلار و تقاضا برای طلای خام و سکه  به همراه عدم کارآیی مدیریت اقتصادی و تنظیم بازار موجب رشد قیمت ها در بازار طلا و سکه شده است.

به گفته محمد ولی، حباب قیمت سکه هم اکنون در بازار تهران به 450 هزار تومان رسیده است.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟