Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از امارات، کریم انصاری‌فرد در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران، گفت: بازی خوبی مقابل یمن انجام دادیم و با یک پیروزی پرگل روحیه گرفتیم. همه چیز برای فینال دوم ما و بازی با ویتنام آماده است. ریکاوری خوبی کردیم و از امروز با تمام انرژی برای بازی با ویتنام تمرکز می‌کنیم.

وی افزود: در فوتبال روز دنیا حریف آسان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دیروز ترکمنستان مقابل ژاپن را دیدید که این تیم چقدر خوب کار کرد. همه بازی‌ها سخت است.  تیم ملی وارد مسابقات شده تا بهترین نتایج را کسب کند. هیچ بازی برای ما آسان نیست.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه مردم انتظار دارند تیم ملی قهرمان شود، تصریح کرد: این مسئله انگیزه خوبی به بازیکنان می‌دهد. وقتی مردم این توقع را دارند بازیکنان انرژی می‌گیرند. مهمتر از قهرمانی در حال حاضر بازی با ویتنام است. الان این بازی پیش روی ما است.

وی در مورد اینکه در جام جهانی پنالتی مهمی را به ثمر رساند و آیا در حال حاضر آمادگی گلزنی دارد، گفت: مسابقات جام ملت‌ها تازه شروع شده است. امیدوارم تیم ملی خوب بازی کند و نتایج  قابل قبولی بگیرد. اینکه چه کسی گل می‌زند مهم نیست. طبیعتا من هم تلاش می‌کنم گلزنی کنم اما مهمترین مسئله برای همه ما گلزنی تیم ملی است.

وی در مورد اینکه تیم ملی همیشه در ضربات پنالتی مشکل داشته و آیا در حال حاضر برای زدن پنالتی در دیدارهای حذفی تمرین می‌کنند،  اظهار داشت: در حال حاضر نه اما از خیلی قبل از شروع جام ملت‌ها هر روز در اردوهایمان تمرین پنالتی می‌کردیم. البته شرایط بازی فرق دارد. اتفاقات بازی روی ضربه زدن تاثیر دارد. در کل همه بازیکنان آماده این موضوع هستند، چرا که موفقیت تیم ملی در اولویت است تا اگر بازی به پنالتی کشید، انشاءالله ما برنده شویم.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز جمعه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال تایلند که میزبان این دوره از مسابقات است به مصاف تاجیکستان رفت که این بازی پس از تساوی ۳ به ۳ در وقت‌های قانونی و وقت‌های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

در این دیدار ابتدا تیم تایلند موفق شد در اواسط نیمه اول با یک گل پیش بیفتد اما بازیکنان تاجیکستان در حالی تنها ۶ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

با آغاز نیمه دوم تاجیکی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در همان اوایل کار گل دوم را هم به ثمر برسانند.

در حالی که تایلندی‌ها برای جبران گل خورده پیش کشیده بودند این بازیکنان تاجیکستان بودند که از روی یک ضد حمله توانستند دفاع حریف را غافلگیر کنند و گل سوم را هم در دقیقه ۲۸ به ثمر برسانند.

اما در دقیقه ۳۰ تایلندی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کردند تا بازی ۳ بر ۲ شود. در ۳ دقیقه پایانی بازی هم تاجیکستانی‌ها که تحت فشار زیادی قرار داشتند در نهایت تسلیم شدند و تایلند توانست بازی را به تساوی بکشاند. علاوه بر این تیم تاجیکستان ۵ اخطاره شد و علاوه بر تقابل با جو ورزشگاه و هواداران پرشور تایلندی و بازیکنان باانگیزه این تیم، باید مراقب می‌بودند که مرتکب خطا نشوند.

در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد که در وقت‌های اضافه هم بازی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست این دوره از رقابت‌ها باشد.

در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۷:۳۰ شاگردان وحید شمسایی باید با ازبکستان دیدار کنند تا تکلیف دیگر فینالیست این دوره از مسابقات مشخص شود.

کد خبر 6089150

دیگر خبرها

  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح