Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام شهاب مرادی شامگاه پنجشنبه در همایش «زینبیون عصر ظهور» که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بانوی تراز انقلاب اسلامی بانویی است که در میادین علمی پیشتاز باشد و درصورتی که می توانید متناسب با اقلیم و سرزمین خود در کار پیشرفت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: متاسفانه امروزه شاهدیم بسیاری از دختران و پسران ما رشته اشتغال و رشته تحصیلی آن ها با هم  متفاوت بوده و کسی که تصدی کاری را دارد سواد آن را ندارد.

حجت الاسلام مرادی گفت: متاسفانه افرادی هستند که وارد مشاغلی مانند کشاورزی می شوند که حتی چند سطر در رابطه با علم کشاورزی اطلاعات به دست نیاورده اند.

وی با بیان اینکه در برخی از روستاها و شهرها نمایندگان اصرار دارند شهرک های صنعتی زده شود در صورتی که مزیت های نسبی استان خود را نمی بینند، تصریح کرد: این در حالی است که می توانید متناسب با اقلیم و سرزمین خود در کار پیشرفت کنید.

کارشناس مسائل خانواده خطاب به بانوان اظهار کرد: تلاش کنید به سمت انجام فعالیت های فرهنگی حرکت کنید تا در شهر شما فقیری وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه فرزندان خود را تشویق کنید تا درحوزه هایی کار کنند که آن شغل برای خود و کشورشان تولید ثروت به همراه داشته باشد، افزود: اینکه فرزندان ما در تحصیلات به درجات عالیه برسند ولی نتوانند شغلی متناسب با تحصیلات خود پیدا کنند پیشتازی در عرصه علم نیست.

وی ادامه داد: رهبری معتقدند تربیت انسانی زن بزرگترین خدمت به جوامع انسانی است، پس یکی از مهمترین کارهایی که یک زن می تواند انجام دهد این است که خانواده را تبدیل به جایگاهی برای عروج معنوی کند.

حجت الاسلام مرادی اظهار کرد: امام راحل فرموده اند از دامن زن مرد به معراج می رود که اینجا منظور رابطه مادر و پسری است، البته همسران در ایثار شوهرانشان نقش زیادی دارند و رهبری تاکید دارند همسران خود را به جهاد در راه خدا تشویق کنید.

وی مسئولیت پذیر و تکلیف مدار بودن را یکی دیگر از ترازهای زن انقلابی برشمرد و افزود: زن انقلابی باید به معنویت و رشد اهمیت دهد و یکی از مصادیق رشد این است که فرزندان خود را مسئولیت پذیر بار بیاورید که خود این مسئولیت پذیری یکی از ترازهای انقلاب اسلامی است.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند