Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@05:03:27 GMT

باز هم زوج کی روش – شجاعی در نشست مطبوعاتی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۵۵۱۶

باز هم زوج کی روش – شجاعی در نشست مطبوعاتی(عکس)

تا دقایقی دیگر نشست مطبوعاتی کارلوس کی روش آغاز خواهد شد. برنامه ای که باز هم سرمربی تیم ملی به همراه کاپیتان در آن حضور خواهد یافت.

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 12 به وقت محلی سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار برابر تیم ملی ویتنام به حضور خواهد یافت. نکته جالب در این باره اینکه کارلوس کی روش در این نشست نیز به همراه مسعود شجاعی، کاپیتان اول تیم ملی ایران در نشست حضور پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سرمربی تیم ملی در اولین دیدار نیز به همراه مسعود شجاعی در نشست مطبوعاتی حضور یافت و درباره شرایط مختلف تیم ملی به صحبت پرداخت.


مسعود شجاعی به عنوان یکی از رکوردداران حضور در تاریخ جام ملت های آسیا محسوب می شود که تاکنون در 4 دوره از این رقابت ها حضور یافته است.


 

تیم ملی ایران مسعود شجاعی جام ملتهای آسیا 2019 کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مسعود شجاعی جام ملتهای آسیا 2019 کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیانکی سرمربی جوانان پاس شد

به گزارش "ورزش‌سه"، بر این اساس سیانکی که بیش از یک دهه از حضور او در برنامه‌های ورزشی و گزارش مسابقات فوتبال سپری شده، حالا با جدیت بیشتری به‌صورت موازی کار مربیگری را پیش می‌برد و ساعتی قبل به‌عنوان سرمربی جدید پاس انتخاب شد و رده جوانان این باشگاه به او سپرده شده است.

سیانکی پیش از پیوستن به پاس تهران حضور در کادر فنی آکادمی کیا را تجربه کرده بود و پس از جدایی از این آکادمی، در آکادمی احسان ری و ایرانمهر کارش را دنبال کرد و حالا چالش جدیدی را در ده جوانان پاس دنبال می‌کند.

گفتنی است چندی پیش نیز توتونچی مجری شبکه ورزش و برنامه شب‌های فوتبالی به‌عنوان سرمربی امیدهای سایپا انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم
  • حضور مسعود کیمیایی در اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه»
  • آغاز «مرگ با طعم نسکافه» در عمارت نوفل‌شاتو