Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از هفدهم دی ماه به میزبانی کشور امارات آغاز شده است و تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه D. این رقابت‌ها با تیم‌های ویتنام، یمن و عراق همگروه است.

در چارچوب پنجمین روز جام ملت‌های آسیا امروز «جمعه» ۳ بازی برگزار می‌شود که از گروه C. تیم‌های ملی فوتبال فیلیپین و کره‌جنوبی به مصاف تیم‌های قرقیزستان و چین می‌روند و در تک مسابقه از گروه B.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های فلسطین و استرالیا مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

برنامه بازی‌های امروز جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹ فلسطین - استرالیا ساعت ۱۴:۳۰ فیلیپین - چین ساعت ۱۷ قرقیزستان - کره‌جنوبی ساعت ۱۹:۳۰

بیشتر بخوانید: 

کروز: بازی با ویتنام دومین فینالمان خواهد بود/ انگیزه بالا و تمرکز بسیار خوبی روی کارمان داریم

انصاری فرد: همه آماده بازی مقابل ویتنام هستیم/ مهم نیست چه کسی گل می‌زند

شوخی کی روش با جهانبخش و آزمون/ کفاشیان با لباس ورزشی به تمرین تیم ملی آمد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دوره لیگ قهرمانان فوتبال زنان آسیا درحالی برگزار خواهد شد که 22 کشور آسیایی قهرمانان خود را برای حضور در این رقابت‌ها معرفی کرده‌اند.

خاتون بم، قهرمان لیگ برتر زنان ایران، نماینده فوتبال زنان کشورمان در این مسابقات خواهد بود و با تیم‌هایی از کشورهای استرالیا، بوتان، چین، کره شمالی، تایوان، کره جنوبی، هنک کنگ، هند، ژاپن، اردن، لائوس، مالزی، میانمار، سنگاپور، عربستان سعودی، تایلند، امارات متحده عربی، ازبکستان و ویتنام رقابت خواهد کرد.

گفتنی است که خاتون بم سال گذشته در رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های آسیا با قهرمانان کشورهای کره جنوبی، استرالیا و ازبکستان رقبات کرد که سهم بمی‌ها از این سه مسابقه فقط یک تساوی برابر قهرمان ازبکستان بود.

دیگر خبرها

  • خاتون و 21 رقیب قدرتمند در رقابت‌های آسیایی!
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟