Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@15:20:22 GMT

پرونده آزار جنسی مدیران ارشد گوگل لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۷۰۲۴

پرونده آزار جنسی مدیران ارشد گوگل لو رفت

رکنا: از مدیران ارشد گوگل برای مخفی کردن پرونده آزار جنسی شکایت شد.

یکی از سهامداران آلفابت علیه گوگل شکایتی تنطیم کرده زیرا مدیران ارشد آن پرونده های آزار جنسی برخی از مدیران ارشد خود را پنهان کرده اند. در این شکایت از ۳ مدیر ارشد گوگل نام برده شده است.

به گزارش انگجت، یکی از سهامداران شرکت مادر گوگل(آلفابت) شکایتی تنظیم کرده و این شرکت را متهم کرده پرونده های آزار جنسی برخی از مدیران ارشد خود را پنهان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز مارتین یکی از سهامداران و اعضای هیات مدیره آلفابت این شکایت را تنظیم کرده است که در آن نام «لاری پیج»، «سرگی برین» و «اریک اشمیت» به عنوان افرادی دیده می شود که به طور مستقیم در مخفی کردن ادعاهای آزار جنسی نقش داده اند.

به نوشته رویترز، وکلای مارتین روی این موضوع تمرکز می کنند که مخفی کردن این پرونده ها صدها میلیون دلار به شرکت خسارت زده است. علاوه بر آنکه دو مدیر گوگل که متهم به آزار جنسی هستند(اندی روبین و آمیت سینگال) مبالغ هنگفتی هنگام خروج از شرکت دریافت کردند، هزاران کارمند گوگل در سراسر جهان به نشانه این پرداخت ها راهپیمایی کردند.

این شکایت خواستار آن است که روبین و مدیران ارشد دیگر مبالغ دریافتی خود را بازگردانند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این دختر 18 ساله صیغه 100 هزار تومانی بود / مرجان دخترش را اختیار مردها گذاشت ! تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز + عکس عکس سلطان بی سواد / این مرد کارخانه 10 هزار میلیاردی را 70 میلیارد از خصوصی سازی ایران خرید ! + جزئیات تیرباران یک معلم در قم + عکس قربانی پاره شدن طناب دار جوان اندیمشکی / روحانی مشهور این شهر چه کرد؟ + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خانم آرایشگر پسر جوانی را کشت / این پسر فیلم خصوصی نامادری و پدرش را دیده بود! + عکس بزرگ‌ترین اختلاسگر تاریخ ایران کیست؟ + عکس اتفاقی عجیب در دنیای پزشکی / این زن دیگر صدای مردان را نمی شنود! عروسی در اصلاندوز به عزا تبدیل شد! فیلم / شکنجه دختران و پسران توسط سربازان صهیونیستی شیطنت کودک یزدی یک میلیون تومان هزینه برجای گذاشت لحظه‌ی هولناک زیر گرفتن موتورسواران توسط راننده کامیون ناشی+ فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: گوگل پرونده شکایت آزار جنسی مدیران عکس زن فیلم دختر صبح جسد آب پسر پرونده آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن