Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@00:32:57 GMT

ضد عفونی وان حمام با یک میوه پر خاصیت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۸۲۳۴

ضد عفونی وان حمام با یک میوه پر خاصیت

رکنا: ضد عفونی کردن وان حمام با گریپ فروت و نمک راه حلی آسان است.

تمیز کردن سطوح دستشویی و حمام با مواد شیمیایی مضرات زیادی دارد ، جالب است بدانید استفاده از ترکیب گریپ فروت و نمک می تواند جایگزین مناسبی برای محصولات شیمیایی باشد.

خانم های خانه دار که برای تمیز کردن سطوح از مواد شیمیایی استفاده می کنند در طولانی مدت اثرات مخرب این مواد را بر بدن خود حس می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما استفاده از ترکیب جدید خانگی گریپ فروت و نمک می تواند جایگزین مناسبی باشد و به تمیزی وان حمام و سطوح دستشویی کمک کند.

آیا شما مخالف استفاده از مواد تمیزکننده شیمیایی سخت برای وان حمام خود هستید؟ آیا دنبال راهی برای تمیز کردن وان خود بدون آمدن گازهای سمی به زندگیتان هستید؟ در بعضی موارد هیچ راهی به جز استفاده از مواد شیمیایی وجود ندارد. هر چند، اگر شما آن را معمولا تمیز می کنید و صابون روی آن لکه ایجاد میکند شما می توانید آن را با گریپ فروت و نمک تمیز کنید.

یک گریپ فروت را از وسط نصف کنید

یک گریپ فروت را از وسط نصف کنید. شما فقط به نصف گریپ فروت برای انجام کار نیاز دارید بنابراین نصف آن را برای ناهار یا برای تمیزی جای دیگر نگه دارید.

گریپ فروت و نمک ترکیبی مفید برای پاک کردن سطوح

شما به نمک دانه درشت برای قدرت تمیزی بیشتر نیاز دارید

یک بسته نمک دریا یا نمک تصفیه شده بردارید. شما به نمک دانه درشت برای قدرت تمیزی بیشتر نیاز دارید.

اگر نمک دانه درشت ندارید می توانید از نمک معمولی استفاده کنید اما به پوشش گسترده تری در زمان پاک کنندگی نیاز دارید.

گریپ فروت را به همه سطح وان بمالید، اجازه دهید تا آب آن به همه جای وان برسد. مطمئن شوید که آب آن داخل وان بماند و روی کف نریزد.

گریپ فروت و نمک را به جای مواد شیمیایی استفاده کنید

نمک را روی آب گریپ فروت بپاشید، آب میوه اجازه می دهد که نمک به آن بچسبد

نمک را روی آب گریپ فروت بپاشید. آب میوه اجازه میدهد که نمک به آن بچسبد. شما تنها به 2/1 فنجان نمک برای همه وان خود نیاز دارید مگر اینکه بخواهید آن را زیاد به وسایل خود بمالید.

وان حمام را با گریپ فروت و نمک برق بیاندازید

گریپ فروت را داخل نمک بمالید و بسابید تا جرم ها را از بین ببرد

گریپ فروت را داخل نمک بمالید و بسابید تا جرم ها را از بین ببرد. اگر لازم بود از یک برس یا لیف حمام برای سابیدن استفاده کنید.

– اجازه دهید گریپ فروت و نمک در منطقه باقی بمانند بخصوص برای لکه های سخت.

– گریپ فروت و نمک را پاک کنید.

با آب گرم آن را بشویید. شیر آب وان را باز کنید و با دستان خود نمک و گریپ فروت را از روی وان بشویید.

از یک لیف حمام برای پاک کردن و برق انداختن سطح استفاده کنید.

نکات و هشدارها

می توانید برای افزایش قدرت تمیز کنندگی از چند قاشق چایخوری جوش شیرین و مقداری صابون استفاده کنید.

می توانید از این روش برای ضدعفونی و تمیز کردن تخته برش های پلاستیکی استفاده کنید.

اگر وان حمام را حداقل یک بار در هفته تمیز کنید برای از بین بردن رسوبات با استفاده از این روش می توانید ماهی یک بار اقدام کنید.

حواستان به نمکی که استفاده می کنید باشد بعضی از دانه های نمک بزرگ هستند و ممکن است سطح وان را خش بیندازند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

توقیف آمبولانس با بیمار خردسالش در جاده اهواز / پلیس راهور تکنسین ها را دستگیر کردند! عروسی در اصلاندوز به عزا تبدیل شد! دستگیری مردی که زنگ خانه ها را لیس می زند! + عکس این دختر 18 ساله صیغه 100 هزار تومانی بود / مرجان دخترش را اختیار مردها گذاشت ! تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز + عکس عکس سلطان بی سواد / این مرد کارخانه 10 هزار میلیاردی را 70 میلیارد از خصوصی سازی ایران خرید ! + جزئیات تیرباران یک معلم در قم + عکس قربانی زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خانم آرایشگر پسر جوانی را کشت / این پسر فیلم خصوصی نامادری و پدرش را دیده بود! + عکس شکایت بازیگر سرشناس سینما علیه غول تهیه کنندگی / او ادعای بی عفتی کرد+ عکس ناپدید شدن مرموز صدف رسولی و 2 فرزندش در تورنتو + عکس لحظه‌ی هولناک زیر گرفتن موتورسواران توسط راننده کامیون ناشی+ فیلم درگذشت هنرمندی که تخت جمشید را به آرژانتین برد شیطنت کودک یزدی یک میلیون تومان هزینه برجای گذاشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: جرم گازهای سمی دریا افزایش حمام وان عکس زن فیلم دختر صبح جسد آب پسر معلم پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبر آنلاین، دوش‌های کوتاه ممکن است آنطور که باید و شاید در نگاه شما قدرت تمیزکنندگی نداشته باشند، اما در مقابل این نکته را هم در نظر داشته باشید که دوش‌های طولانی‌تر می‌توانند پوست شما را کم‌آب کنند. افزون بر تعیین مدت زمان مناسب برای حمام، باید دمای آب را نیز در نظر بگیرید.

دوش گرفتن چقدر باید طول بکشد؟

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های امریکا (CDC)، میانگین زمان دوش گرفتن ۸ دقیقه است و اگر بیش از ۱۵ دقیقه زیر دوش می‌مانید، باید به فکر تغییر روتین حمام خود باشید.

پوست نیز مانند اندام‌های داخلی بدن به آب نیاز دارد و به گفته متخصصان پوست، حداکثر زمان توصیه‌شده برای دوش گرفتن حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه است؛ در واقع این زمان برای پاکسازی و آبرسانی پوست کافی است.

طبق استانداردهای پزشکی و علمی، اگر پوست خشکی دارید یا به اگزما دچار هستید، دوش‌های کوتاه‌تر با آب ولرم به شما توصیه می‌شود. علاوه بر این، اجتناب از دوش آب گرم در فصول سرد بسیار مهم است، زیرا گرما می‌تواند به سطح پوست آسیب برساند و می‌تواند منجر به التهاب و افزایش علائم اگزما شود.

نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت

معایب دوش‌های طولانی

هدف از دوش گرفتن، آبرسانی و تمیز کردن پوست است، اما بد نیست بدانید دوش آب گرم برای مدت طولانی، چربی‌های طبیعی پوست را از بین می‌برد، منافذ پوست را باز می‌کند و اجازه می‌دهد رطوبت از آن خارج شود؛ که مجموعه‌ی این عوامل در درازمدت سبب خشکی شدید پوست می‌شوند.

برای حفظ رطوبت، معمولاً استفاده از مرطوب‌کننده و لوسیون بدن بعد از دوش گرفتن توصیه می‌شود زیرا باعث می‌شود رطوبت در پوست بماند و از آن خارج نشود.

معایب دوش‌های کوتاه

دوش‌های کوتاه نیز به نوبه خود مشکلاتی را ایجاد می‌کنند؛ به طور کلی می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین ایراداتی که به دوش‌های کوتاه‌مدت وارد است، این است که شاید به طور کامل پوست را تمیز نکنند. اگر پوست به درستی تمیز نشود، ممکن است باعث عفونت‌های پوستی شود.

با استناد به شواهد و داده‌های موجود، همه ما یک‌سری باکتری‌ها و ارگانیسم‌های طبیعی داریم که روی پوست زندگی می‌کنند و ما از این مورد با عنوان «فلور طبیعی» پوست یاد می‌کنیم. فلور طبیعی از پوست ما در برابر آسیب‌ها و صدمات محافظت می‌کند. اگر این تعادل در اثر استحمام زیاد و طولانی به سمت رشد بیش از حد فلور طبیعی متمایل شود، ممکن است خطر عفونت پوست افزایش یابد و اگر کوتاه و کم حمام کنیم، این فلور به سمت ناسالم بودن میل می‌کند و بوی بدی را روی بدن به جا می‌گذارد.

۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد

نحوه صحیح دوش گرفتن

روند استحمام به اندازه دفعات و مدت‌زمان آن اهمیت دارد. راه‌های زیادی برای حمام کردن وجود دارد، اما ساده‌ترین و ملایم‌ترین راه استفاده از دست‌هایتان است. مراحل یک دوش اصولی عبارتند از:

بدن را با آب گرم (نه داغ) خیس کنید. از صابون یا شامپوی بدن استفاده کنید و با کفِ دستان خود بدنتان را بشویید. پس از آن به سراغ شست‌وشوی موها بروید. سعی کنید به‌گونه‌ای زمان‌بندی کنید که این کارها را در طول مدت ۱۰ دقیقه الی یک ربع انجام دهید. در آخر و پس از خروج از حمام، با حوله بدنتان را کامل خشک کنید و بعد از خشک شدن از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید؛ با این کار از بروز خشکی و احساس کشیدگی در پوست جلوگیری می‌کنید.

کد خبر 846553 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها سلامت خبر مهم پوست

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟؛ چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟