Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی درباره وضعیت فعلی آژانس‌های مسافرتی درگفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: باید تا شب عید منتظر ماند و دید که آیا اتفاقات خوبی برای ما رقم می‌خورد یا خیر؟ ما همچنان شاهد نوسانات ارزی هستیم، البته دوستان ما در دولت تلاش کردند بسته‌های سفر ارزان قیمت را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم در این راستا با بانک‌ها وارد مذاکره شدیم و تفاهم‌نامه‌هایی را در جهت پیشبرد اهدافمان منعقد کردیم، ولی به هر حال در این شرایط باید همه دست به دست هم دهیم تا این تلاش‌ها به ثمر بنشینند.

وی درادامه با بیان اینکه برای گردش چرخ صنعت گردشگری نیازمند یاری و همکاری دولت هستیم، افزود: متأسفانه دولت منهای بخش گردشگری تا به امروز همراه بخش گردشگری نبوده و استدعای ما از سازمان‌ها و دوائری مثل بیمه، سازمان تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی این است که سر میز مذاکره بیایند و کمک کنند تا دفاتر ما از این منجلاب که بی‌دلیل گرفتار شده‌اند، رهایی پیدا کنند. یکی از گرفتاری‌های ما متأسفانه سایت‌هایی است که به نام استارت‌آپ به آن‌ها مجوز داده شده است. ما اعتقادی به این نوع سایت‍‌ها نداریم. صنعت گردشگری ما ۳۰ تا ۴۰ سال پیش دانش‌بنیان بوده و با سیستم اینترنت و کامپیوتر کار می‌کرده. این صنعت بلیت‌های سفر را از همین راه به فروش می‌رساند و از همان زمان از امکانات الکترونیکی بهره‌مند بود. اما الان حمایت به ناحق از چند سایت که مشخص نیست از داخل حمایت می‌شوند یا از خارج؛ باعث ریزش ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از پرسنل دفاتر خدمات مسافرتی شده است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی تصریح کرد: ما از مسئولان می‌خواهیم کمک کنند تا از خطر سایت‌هایی که به بدنه صنعت گردشگری صدمه می‌زنند، جلوگیری شود. البته مدتی است که در این خصوص بارها هشدار داده‌ایم اما به نظر می‌رسد که نوشدارو پس از مرگ سهراب سودی ندارد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری آژانس مسافرتی استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان