Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ویتنام به تمجید از کی روش پرداخت

طرفداری- تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام از ساعت 14:30 فردا (شنبه - 22 دی ماه) در دور دوم بازی‌های گروه D جام ملت‌های آسیا 2019 در شهر ابوظبی به مصاف هم می‌روند.

به نقل از تسنیم، پارک هانگ سئو، سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام، در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت:

ایران از نظر تکنیکی و تاکتیکی تیم قدرتمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش حدود 10 سال است که با ایران کار می‌کند و بدین‌خاطر استراتژی بسیار خوبی برای آماده‌سازی و بازی با حریفان خود دارند. شنیدم که کی‌روش، مربی باهوش، خلاق  و باتجربه‌ای است. زمانی هم که در تیم ملی کره‌جنوبی کار می‌کردم چیزهایی درباره ایران می‌‌دانستم. برای همه روشن است ایران قدرتمندترین تیم قاره آسیا به شمار می‌رود. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را در بازی فردا به دست آوریم.

وی افزود:

تیم ملی فوتبال ایران تجربه بیشتری از ویتنام دارد اما تیم تازه جوانی هستیم. تیمی که از فاکتورهای تمرکز و عزم بهره‌مند است و برابر ایران برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم. باور دارم که می‌توانیم چالش بازی با ایران را به خوبی پشت سر بگذاریم. آماده این نبرد و تحمل فشارهای آن هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی

به گزارش "ورزش‌ سه"، در دقیقه 69 و چند ثانیه پیش از باز شدن دروازه نساجی مازندران برای بار دوم که روی یک فرار تماشایی و یک ضربه بغل پای دقیق توسط اوستون اورونوف رقم خورد، محمدرضا حسینی برای زدن توپی با گئورگی گولسیانی، هم‌تیمی سابقش در سپاهان، به هوا پریده بود و پس از فرود، هر دو بازیکن نقش بر زمین شدند. 

پس از این برخورد بازیکنان پرسپولیس بلافاصله ترتیب یک ضدحمله را دادند، اما بازیکنان نساجی و در راس آنها فرهاد زامهران و مهرداد عبدی معتقدند بودند که برخورد گولسیانی و حسینی از ناحیه سر بوده و بازی باید بلافاصله برای مداوای بازیکن باتجربه قرمزپوشان مازندرانی متوقف شود؛ این البته چیزی نبود که پرسپولیسی‌ها در آن دقایق مسابقه به آن اعتقادی داشته باشند و با ادامه بازی موفق به ثبت گل دوم هم شدند.

پس از ثبت گل دوم پرسپولیس علیرضا بیرانوند و پزشک نساجی بالای سر محمدرضا حسینی آمدند و مداوای او را آغاز کردند که البته خوشبختانه اتفاقی برای این بازیکن باتجربه وخوش اخلاق فوتبال ایران نیفتاده بود. 

همچنین پرس‌و‌جوی خبرنگار "ورزش‌ سه"، نشان می‌دهد که حسینی امروز بدون استراحت در آخرین تمرین تیمش حاضر بوده و در این روزهای حساس باشگاه نساجی مازندران مشکلی برای حضور در 4 بازی باقی مانده تیمش ندارد.

عکس‌ها: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!