Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف شاگردان کی روش با تیمی جوان و جویای نام!

طرفداری- در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 تیم ملی فوتبال ایران مقابل ویتنام صف‌آرایی خواهد کرد. شاگردان کی روش در صورت کسب نتیجه پیروزی به دور یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود خواهند کرد.

مشخصات بازی

گروه D جام ملت‌های آسیا 2019 امارات
ایران-ویتنام
شنبه 22 دی‌ماه 1397 ساعت 14:30
ورزشگاه آل نهیان

آشنایی با ورزشگاه‌های جام ملت‌های آسیا 2019 امارات (1)؛ ورزشگاه آل نهیان، استادیوم چند‌منظوره سلطنتی

پیش بازی

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی مقابل ویتنام صف‌آرایی خواهد کرد که با پیروزی 5 بر 0 مقابل یمن در بازی اول نیمی از راه صعود را پیموده و از دیدار دوم فقط پیروزی می‌خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کارلوس کی روش در بازی اول نشان داد که فارغ از ضعیف بودن یمن، تیمی هماهنگ و مدعی را روانه مسابقات کرده و بعید است که ویتنام سد محکمی برای ایران در راه صعود باشد. سرمربی پرتغالی تیم ملی احتمالاً همان ترکیب بازی اول را به زمین خواهد فرستاد و به واسطه تک اخطاره بودن رامین رضاییان در دفاع راست شاید وریا غفوری را جانشین او کند تا ایران در مراحل بالاتر مشکلی از بابت محرومیت بازیکنانش نداشته باشد.

نکته قابل توجه در مورد ویتنام میانگین سنی بازیکنان این تیم است. شاگردان کی روش در این دیدار مقابل تیمی با میانگین سنی 23 سال محک خواهند خورد. اما همین ویتنام عراق را به دردسر انداخت و اگر گل علی ادنان در دقیقه 90 بازی نبود عراقی‌ها هم‌اکنون در جدول کنار ویتنام یک امتیازی بودند.

از بازیکنان تأثیرگذار ویتنام می‌توان به مدافع این تیم گوینگ ترونگ هوانگ اشاره کرد که بازیسازی خوبی دارد. بیشتر قدرت ویتنامی‌ها در خط هافبک این تیم است جایی که گوینگ کوانگ های، هافبک هجومی این تیم بازیسازی قهار است و اکثر موقعیت‌های خلق شده در دیدار با عراق بوسیله او بوده است. لئونگ ژوان ترونگ، هافبک میانی 23 ساله ویتنامی‌ها نیز بازی‌های خوبی را در لباس تیم ملی به نمایش گذاشته است. در خط حمله گوینگ چونگ فونگ مهاجم 23 ساله‌ای است که در رده‌های سنی زیر 19 سال، زیر 22 سال و زیر 23 سال و امیدهای ویتنام حضوری فعال داشته و برابر عراق نیز گلزنی کرده است. احتمالاً از فن ون دوک، وینگر 22 ساله ویتنام نیز در بازی با ایران بیشتر خواهید شنید. 

با این همه به نظر نمی‌رسد مدافعان و دروازه‌بان ویتنام که 3 گل از عراق دریافت کرده‌اند کار بسیار سختی مقابل مهدی طارمی، مهدی ترابی، سردار آزمون، سامان قدوس و به طور کلی فاز هجومی ایران خواهند داشت. مجید حسینی و مرتضی پورعلی گنجی به همراه بیرانوند نشان داده‌اند که راه رسیدن به دروازه ایران بسیار صعب العبور است چه رسد به ویتنامی‌های جوان و کم تجربه!

کنفرانس خبری مربیان دو تیم

کارلوس کی روش: در تیم ما تکبر و غرور وجود ندارد؛ در حال حاضر هیچ چیز مهم تر از تمرکز بر روی بازی با ویتنام نیست

هانگ سئو، سرمربی ویتنام: کی‌ روش، مربی باهوش، خلاق و باتجربه‌ای است؛ برای برد به مصاف ایران می رویم

 

برای شرکت در نظرسنجی کلیک کنید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!

به گزارش خبرآنلاین ،معامله‌گران، کاهش انتظارات تورمی همزمان با آرامش سیاسی را دلیل کاهش قیمت در بازارهای مالی می‌دانند.

نوسانات بازار طلا که معاملات نقره را هم دربر می‌گیرد طی دو روز اخیر بالا بوده و همین موضوع، معامله‌گران بازار طلا و سکه را در لاک احتیاطی قرار داده است؛ علاوه بر آن، افت ارزش فاکتورهای تعیین قیمت در بازار طلا باعث کاهش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی شده است.

گفتنی است بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته قرار دارند. بر همین اساس، امروز اونس جهانی نقره روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ ثابت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۵۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900651

دیگر خبرها

  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد