Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادرشریفی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در مناطق روستایی این شهرستان اظهار داشت: نیروهای راهداری این شهرستان روزگذشته با تلاش شبانه روزی و با انجام عملیات نمک پاشی و برفروبی از مسدود شدن محور مراغه به هشترود جلوگیری کردند.
وی ادامه داد: با اعلام هواشناسی آذربایجان شرقی مبنی بر بارش برف در مناطقی از استان، نیروهای راهداری در آماده باش کامل بوده و عملیات برف روبی و نمک پاشی از همان ساعات نخستین بارش درمحور مراغه به هشترود انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریفی ادامه داد: به منظور سهولت در امر امدادرسانی و جلوگیری از مسدود شدن راه ‌های ارتباطی درطرح زمستانی، سه دستگاه نمک پاش اتوماتیک و تیغه دار، چهاردستگاه گریدر و سه دستگاه لودرعملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام می ‌دهند.
وی با اشاره به تعداد نیروهای مستقر در راهدارخانه های این شهرستان در محور مراغه به هشترود اظهارکرد: درحال حاضر 24 نیروی راهداری در راهدارخانه ‌های این شهرستان مستقر شده و آماده خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در محور یادشده هستند.
شریفی اضافه کرد: تردد در محور مراغه به هشترود به صورت روان و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و استفاده رانندگان از زنجیر چرخ در تمامی محورهای شهرستان اجباری است.
وی گفت: توصیه می‌ شود رانندگان و شهروندان درفصل زمستان به منظور جلوگیری از تصادفات احتمالی در سفرهای خود از ناوگان عمومی همچون اتوبوس و قطار استفاده و از سفرهای بی مورد پرهیز کنند.
مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای 173 روستا شامل 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو است.
این شهرستان با 75 کیلومتر محور ارتباطی اصلی بین شهری و 930 کیلومتر راه ارتباطی آسفالته، شوسه و دسترسی روستایی و حدود 263 هزار کیلومتری در 127 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی اتوبوس خدمات رسانی به مسافران زمستان شبانه روزی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شرف‌الدین شیرازی پیش از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به علت بارش شدید باران جاده منطقه ماهور برنجی در بخش سردشت شهرستان دزفول مسدود شد.

وی خبر داد: هم اکنون نیروهای امور عشایری و امدادی با ماشین آلات در منطقه حضور دارند و با پایین آمدن سطح آب عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با یادآوری اینکه روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلی متر باران در شهرستان دزفول به ثبت رسید، اظهار کرد: این بارش شدید موجب آب‌گرفتگی معابر، مسدود شدن برخی محورهای روستایی و عشایری در بخش سردشت شده بود.

کد خبر 6095600

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر