Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@05:40:01 GMT

سانحه جاده ای جان مادر باردار را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۰۹۶۵

سانحه جاده ای جان مادر باردار را گرفت

محمدرضا اعتصام روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: روز گذشته یک دستگاه سواری سمند به صورت رخ به رخ با کامیون ماک در سه کیلومتری پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد به سمت همدان برخورد کردند.
وی اضافه کرد: در این سانحه سه سرنشین سواری سمند دچار جراحت شدند که توسط آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: یکی از سرنشینان، خانمی باردار بود که جان خود را از دست داد اما نوزاد وی بعد از تولد به روش سزارین، در راه همدان و داخل آمبولانس جان باخت.
اعتصام ادامه داد: علاوه بر این سانحه رانندگی ، یک تصادف نیز در 13 کیلومتری پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد به سمت همدان رخ داد.
وی افزود: در این سانحه یک دستگاه سواری سمند با سواری پیکان به شدت برخورد کرده که منجر به گیر کردن راننده در داخل خودرو شد.
وی اضافه کرد: تیم های امداد و نجات هلال احمر با استفاده از ست نجات راننده سواری سمند را از داخل خودرو به بیرون خارج می کنند.
گردنه اسدآباد به طول 15 کیلومتر یکی از حادثه خیزترین مسیر شریانی استان همدان به شمار می رود.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امداد و نجات بیمارستان تولد جمعیت هلال احمر سزارین جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل