Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه ایران در واکنش به طرح آمریکا برای برگزاری اجلاسی علیه ایران در ورشو پایتخت لهستان نوشت: این لکه ننگ از دامان دولت لهستان پاک شدنی نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  ظریف در یادداشتی در توئیتر ادامه داد: در شرایطی که ایران جان لهستانی‌ها را در جنگ جهانی دوم نجات داد، این کشور هم‌اکنون میزبانی سیرک مذبوحانه ضد ایرانی را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به میزبان و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس ضدایرانی یادآوری می‌کنم؛ آن‌هایی که در نمایش قبلی آمریکا علیه ایران شرکت کردند، یا الان مرده‌اند، یا روسیاه و منزوی‌اند. ایران اما قوی‌تر از همیشه است.

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه از تدارک نشستی با موضوع ایران در روزهای 13 و 14 فوریه (24 و 25 بهمن) خبر داده بود.

وی مدعی شد که کشورهایی از آسیا، آفریقا، نیمکره غربی، اروپا و خاورمیانه در این نشست حضور خواهند یافت.

این اقدام در ادامه تلاش‌های مذبوحانه آمریکا در ماه‌های گذشته برای القای سیاست ایران‌هراسی است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ظریف وزیر امور خارجه توئیتر لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ولادیسلاو کوسینیاک کامیش» وزیر دفاع لهستان در اظهاراتی از آمادگی کشورش برای بازگرداندن برخی از اتباع اوکراین به این کشور خبر داد.

بر این اساس کامیش تاکید کرد که لهستان آماده است اوکراینی‌هایی را که موظف به انجام خدمت نظامی هستند، به این کشور بازگرداند تا مشغول خدمت وظیفه در ارتش اوکراین شوند.

وزیر دفاع لهستان تصریح کرد: به باور من بسیاری از لهستانی‌ها هنگامی که جوانان اوکراینی را در هتل‌ها و قهوه‌خانه‌ها مشاهده می‌کنند و از طرف دیگر میزان باری را که ما باید برای اوکراین به دوش بکشیم مشاهده می‌کنند احساس خشم می‌کنند.

در عین حال کامیش مشخص نکرد که ورشو چگونه می‌تواند این افراد را به اوکراین بازگرداند.

کد خبر 6088364

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • راه‌حل نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز برای تورم ایران
  • آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • هشدار روسیه در مورد استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم