Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی قصد دارد اویونیک هواپیماهای رده هوانوردی عمومی در کشور را بومی‌سازی کند که برای اجرای این طرح به کمک متخصصان داخلی نیاز دارد. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ براساس اعلام ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طبق سند جامع توسعه هوافضای کشور یکی از اهداف ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی، حمل‌ونقل پیشرفته، توسعه هوانوردی عمومی در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این منظور این ستاد طرح بومی‌سازی اویونیک هواپیماهای رده هوانوردی عمومی (فوق‌سبک و سبک) را در دستور کار خود قرار داده است.

توسعه «اویونیک» نیازمند مشارکت شرکتهای دانش‌بنیان است

این ستاد از تمام قطعه‌سازان و شرکت‌های تولیدی فعال در سطح کشور که هر یک از قطعات مربوط به اویونیک هواپیماهای رده هوانوردی عمومی را تولید و مجوزهای لازم را از مبادی ذی‌ربط أخذ کرده‌اند، دعوت می‌کند اطلاعات محصول خود را به‌منظور مشارکت در این طرح به ستاد اعلام کنند.

پایان پیام/

R1012190/P/S2,1313/CT12 واژه های کاربردی مرتبط معاونت علمی ریاست جمهوری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت علمی ریاست جمهوری معاونت علمی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذیربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمائید.

کد خبر 6096937 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان