Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@14:47:32 GMT

تشیع پیکر شهید سلیم شاوردی در شادگان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۳۲۱۸

شهید سلیم شاوردی جوانی از خطه شهرستان شادگان، که مردانه در مبارزه با اشرار بی رحم، جانانه خوش درخشید و تا پای جان پیش رفت تا به امنیت و آرامش مردمان عزیز خدشه ای وارد نشود و عرصه برای جولان دیگر هم کیشان این سوداگران مرگ و مخلان امنیت، مهیا نباشد.

تشیع پیکر این شهید والا مقام باحضور امام جمعه ، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ، نیروهای سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران و دیگر مسئولین استانی و شهرستان و با حضور انبوه اقشار مردم ولایتمدار شادگان در میدان امام خمینی(ره) به سمت چهار راه لاله تشییع و در گلزار شهدای بوزی این شهرستان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتی است ماموران پاسگاه انتظامی پل زهره در مورخه ۱۶ دی ماه یک دستگاه خودروی سمند حامل 30 کیلو گرم مواد مخدر با 3 نفر سوداگر مرگ را شناسایی و متوقف می کنند که در حین جابجایی خودروی حامل مواد مخدر، قاچاقچیان قصد ربودن مواد مخدر را داشتند که پس از تعقیب و گریز توسط مامورین هر سه متهم زخمی و دستگیر شدند که در این رابطه استوار دوم وظیفه سلیم شاوردی مجروح وبه دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهرستان اهواز منتقل شد و پس از تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارد به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم