Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:05:27 GMT

بهترین خدمات‌دهندگان مجالس و عروسی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۳۷۹۳

بهترین خدمات‌دهندگان مجالس و عروسی در تهران

امروزه بعضی از زوج های جوان تمایل دارند تا مراسم عروسی خود را به یک خدمات مجالس یا تشریفات عروسی واگذار نمایند تا علاوه بر آسودگی خیال از برگزاری هر چه بهتر مراسم خود اطمینان داشته باشند.

یکی از مهمترین اتفاقات زندگی هر عروس و دامادی روز عروسی او است. هر زوج خوش بختی دوست دارد این روز بزرگ زندگی اش به بهترین نحو ممکن برگزار شود و خاطره خوشی از آن در ذهن خود و مهمانانش باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی عروسی یکی از مهمترین کارهایی است که عروس و داماد باید برای نیل به این هدف انجام دهند. هرچه برنامه دقیق تر و منظم تر باشد، مراسم عروسی بهتر و منسجم تر برگزار گردیده و میزان رضایت شما و مهمانانتان بالاتر می رود.

برنامه ریزی عروسی می تواند به دو صورت انجام گیرد. عروس و داماد می توانند برای برنامه ریزی عروسی خود شخصاً اقدام کرده و تمام کارهای عروسی شامل رزرو تالار پذیرایی یا باغ تالار، تهیه شام عروسی، تهیه میوه و شیرینی، پذیرایی، عکاسی و فیلمبرداری، آرایشگاه، تهیه لباس عروس و بسیاری از کارهای دیگر را خود انجام دهند یا اینکه از یک شرکت خدمات عروسی کمک گرفته و کارها را با خیال راحت به آنها واگذار کنند.

در جامعه امروز استفاده از روش اول احتیاج به صرف هزینه و زمان زیادی دارد. عروس و داماد باید کارهای خود را رها کرده و به دنبال تهیه مقدمات عروسی و انتخاب وسایل و خدمات مورد نیاز خود راهی خیابان شوند. این امر با در نظر گرفتن این موضوع که اکثر عروس و دامادها زمان زیادی را در محل کار خود هستند و با توجه به ترافیک و مشکلات حمل و نقل بسیار سخت و دردسرآفرین است.

خوشبختانه امروزه شرکت های خدمات عروسی و خدمات مجالس عروسی حجم زیادی از بار برنامه ریزی و تهیه مقدمات عروسی را بر عهده گرفته و با فراهم کردن خدمات و امکانات لازم برای برگزاری یک عروسی شیک و مجلل به کمک عروس و دامادها آمده اند. شما با مراجعه به یکی از بهترین تشریفات عروسی و خدمات دهندگان مجالس عروسی می توانید کار را به آنها سپرده و خیالتان از بابت برگزاری هرچه بهتر مراسم عروسی تان راحت باشد. اما برای انتخاب یک شرکت تشریفات عروسی و خدمات مجالس عروسی مناسب، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید و امور مربوط به این روز مهم زندگی تان را به هرکسی نسپارید.

نکات مهم در انتخاب تشریفات عروسی و خدمات مجالس عروسی مناسب

انتخاب یک تشریفات عروسی مناسب و با کیفیت که هم بتواند مراسم عروسی شما را به بهترین نحو ممکن برگزار کند و هم قیمت مناسبی داشته باشد، یکی از مهمترین انتخاب ها در برنامه ریزی عروسی است. از مزایای استفاده از یک خدمات عروسی مناسب این است که معمولاً این شرکت ها تمام خدمات عروسی را بر عهده می گیرند و بنابراین نیازی به مدیریت و ایجاد هماهنگی بین قسمت های مختلف و شرکت های گوناگون نیست. علاوه بر این، معمولاً این شرکت ها در فصل هایی از سال و مناسبت های خاصی، پکیج هایی را ارائه می دهند که می توانید با تهیه آنها هم از خدمات آنها بهره مند شوید و هم در بودجه عروسی تان صرفه جویی قابل ملاحظه ای انجام دهید. برای انتخاب یک تشریفات مجالس مناسب که از عهده برگزاری هرچه بهتر مراسم عروسی شما بربیاید به نکات مهمی باید توجه کنید که در ادامه مقاله به توضیح آنها می پردازیم.

برای انتخاب یک تشریفات عروسی مناسب و با کیفیت باید در ابتدا مشخص کنید که چه موضوعی برای شما در اولویت است. به عنوان مثال گاهی اوقات برای یک زوج، شام عروسی و تنوع غذاها و دسرهایی که در مراسم عروسی سرو می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. در مقابل ممکن است در یک عروسی دیگر، تعداد مدعوین زیاد باشد و برای عروس و داماد فضای تالار عروسی و یا باغ تالار و ظرفیت آن اهمیت بیشتری داشته باشد. باید اولویت خود را مشخص کرده و با شرکت خدمات عروسی مدنظر خود در میان بگذارید. شرکت های خدمات مجالس عروسی و تشریفات مجالس می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. حتماً بررسی نمایید که آیا خدمات عروسی که انتخاب کرده اید از عهده برآوردن نیازها و اولویت های شما برمی آید یا خیر.

در گام بعدی باید مشخص کنید که چه مقدار از حجم کار را می خواهید بر عهده خدمات عروسی مدنظر خود قرار دهید. شرکت های تشریفات مجالس و خدمات عروسی عموماً سرویس های مختلفی را به مشتریان خود عرضه می کنند. شما باید در این مورد که می خواهید تشریفات عروسی مدنظرتان چه خدماتی را به شما ارائه دهد، تصمیم بگیرید. به عنوان مثال ممکن است شما خود باغی در اختیار داشته و بخواهید مراسم عروسی خود را در آن باغ برگزار کنید. در این مورد باید با خدمات مجالس عروسی خود صحبت کرده و بررسی کنید که آیا آنها قادر هستند خدمات خود را در محل شما ارائه دهند. اگر قصد دارید حجم بالایی از کارها را بر عهده خدمات عروسی مدنظر خود قرار دهید، حتماً به این نکته توجه داشته باشد که آیا توانایی مدیریت و برگزاری همه مسئولیت های واگذار شده را دارند یا خیر. بعضی از شرکت های تشریفات عروسی که سابقه زیادی ندارند ممکن است از عهده همه این مسئولیت برنیایند. بنابراین قبل از انتخاب تشریفات مجالس خود بررسی ها و تحقیقات لازم را به عمل آورید.

در مورد بودجه ای که برای مراسم عروسی خود در نظر گرفته اید با خدمات عروسی و تشریفات مجالس موردنظر خود گفتگو کنید. شرکت های تشریفات عروسی معمولاً توانایی برگزاری مراسم عروسی با هر نوع بودجه ای را دارند و با توجه به بودجه شما برنامه ریزی کرده و خدمات خود را ارائه می دهند. در مورد این موضوع صراحتاً با آنها صحبت کنید و از تخفیف ها و پکیج هایی که در فصل هایی مانند زمستان ارائه می دهند، استفاده کنید تا یک عروسی شیک و مجلل و با هزینه ای کمتر داشته باشید.

توصیه می شود حتماً در یکی از عروسی هایی که توسط شرکت خدمات عروسی مدنظر شما برگزار می شود، شرکت کرده و تمام خدمات و سرویس های ارائه شده توسط تشریفات مجالس نحوه پذیرایی استرابورد و ... را تجربه کنید. یکی از گزینه هایی که حتماً باید از نزدیک مورد بررسی قرار دهید، کیفیت شام عروسی و سایر پذیرایی ها است. معمولاً تهیه شام عروسی و پذیرایی های دیگر بر عهده خدمات مجالس عروسی است و برای اطمینان از کیفیت شام و سایر پذیرایی ها یا در یکی از عروسی هایی که توسط این تشریفات عروسی برگزار می شود، شرکت کنید یا به کترینگ تشریفات مجالس رفته و غذاها را تست کنید. همچنین موارد دیگر مانند تزئینات و دکوراسیون تالار پذیرایی یا باغ تالار، گل آرایی ها، جایگاه عروس و داماد را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت هرگونه عدم رضایت، برای اصلاح و تغییر آن با تشریفات عروسی و خدمات مجالس عروسی مدنظر خود صحبت کنید.

منبع: تالارنت www.talarnet.com

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: خدمات مجالس تشریفات عروسی شام عروسی اجاره باغ تالار عروسی فیلمبرداری عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام یدالله حبیی نماینده پیشین ولی فقیه در وارت دفاع در یادداشتی که در روزنامه جمهوری اسلامی منتشر شده است نوشت:

امیر دریابان علی شمخانی از بقیة‌السلف سپاهیان و مجاهدان و امتحان داده‌های جبهه و جنگ است و کارنامه پرباری از جهاد و خدمت در بخش‌های اجرایی و راهبردی نظام دارد.

شجاعت در میدان، شهامت در بیان، ذهن تحلیل‌گر، صداقت و گریز از نمودها و تأکید بر بودها یعنی بی‌نقش وتکلف، نگاه جامع به مسائل، رفیق نواز، خطرپذیر، سعه صدر در مدیریت، تحمل پذیر، مدیرپرور، مسجدساز و مسجد دوست و... از خصوصیاتی هستند که من از او سراغ دارم وامیدوارم امروز که بعنوان یک کهنه سربازومشحون از تجارب است این خصوصیات فرایند ومراحل کمال وتمام خودش را طی کرده باشد.

شاید در ذهن کثیری از مردم او همچنان رزمنده بسیجی، سپاهی و امیر باشد و شناختی از سایر فعالیتهای او نداشته باشند و خاطره فرماندهی نیروی زمینی سپاه و حضور در نیروی دریائی ارتش و وزارت دفاع را در ذهن خود مجسم کنند.و کسانی او را بواسطه مسئولیتهای ستادی خارج از نیروهای مسلح بشناسند ولی امروز جمع کثیری از مردم بواسطه فضای مجازی آقای شمخانی را در جبهه اقتصادی می‌شناسند اگرچه حضور او همانند تعداد قابل توجهی از صاحب منصبان ارشد نظام در بخش اقتصادی در سایه است و فرزندان و خویشان حضور مستقیم آنان را غیر ضرور نموده است.

این از آثار عصر اطلاعات و انفجار اطلاعات است که کره زمین را به مثابه یک خانه با دوربین مدار بسته، تصویر نگاری می‌کند و لحظاتی بعد به نمایش میگذارد که در نوع خود بسی مطلوب است اگرچه بدور از آسیب و تهدید نیست.

آقای شمخانی از جمله افرادی است که حضور خود و فرزندان جبهه وجنگ را در فعالیت‌های اقتصادی ضروری، شرعی و یک عمل انقلابی می‌داند یعنی اینکه کشورگرفتارجنگ اقصادی و تحریم‌های ظالمانه است (صغرای قضیه) وکسانی توانائی و شایستگی حضور در این جبهه را دارند که امتحان داده و کشور را از جنگ تحمیلی نجات داده‌اند و به نظام و انقلاب باور دارند نظیر ما (کبرای قضیه) پس ما نسبت به حضور در این جبهه وظیفه داریم (نتیجه). بنابراین حضور در جبهه اقصادی نه تنها مذموم نیست بلکه ممدوح ومشکور است چراکه با همه وجود درک میکنیم مشکلات اقتصادی وتحریمها چه بلائی برسر مردم آورده است و فقر بر گروه‌های زیادی از مردم چنان مجسم نموده است که خوف فتنه کفر وعصیان می‌رود پس آقای شمخانی و پسران وامثالهم کار بزرگی انجام داده و می‌دهند وبجای سرزنش باید مشکور باشند.

اما و صد اما که خود آقای شمخانی زیرک نیز می‌داند چرا بازتاب اجتماعی عمل مجاهدانه آنها گونه‌ای دیگر است، چرا مردم بجای تشکر باید سرزنش کنند ودر هر محفل ومجلس باید صحبت ایشان و فرزندان وی و سایرین باشد؟

حقیقت این است که مردم اولا در جریان درست اطلاعات و اطلاع‌رسانی نیستند وتاکنون ندیده ونشنیده‌اند فعالان اقتصادی کلان، گزارشی از نقطه آغاز وفراز و فرود خود را به مردم ارائه دهند ومدیریت در ابهام وانتظار اینجا هم اثر بد خود را گذاشته است واز طرفی برای مردم قابل قبول نیست به هر دلیل مسئولین وفرزندانشان فعالیتهای اقتصادی بکنند.

شاید مفروضشان این است که بدون رانت محال است به این سطح از ثروت برسند. پس راهکار چیست؟ راهکار این است که بین دو کار یکی را قبول کنند حضور در ساختار نظام بدون فعالیت اقتصادی ویا حضور در بازار وبخش خصوصی و بدون داشتن مسئولیت. شاهد زنده این مقوله رفتار و آداب مقام معظم رهبری است. مگر ما مدعی اطاعت از او نیستیم‌! حوزه اطاعت شامل قول، فعل و تقریر رهبری است و از این حیث حجت را بر همه تمام کرده است.

من به برادر عزیز شمخانی عرض میکنم فعالیت اقتصادی الزامات والتزامات خود را دارد چون خود را اولی از دیگران به نصیحت میدانم به ایشان و همردیفان ایشان درکشوری ولشکری توصیه می‌کنم تکلیف خود را از حیث فعالیت اقتصادی روشن کنید وافکارعمومی را با اصلاح امور اقناع کنید.

برای مردم قابل پذیرش نیست وقتی چندین دهک تا پایان عمر امکان تهیه مسکن ندارند، بیش از شصت میلیون نفر یارانه بگیر هستند، مشکلات اقتصادی از جمله پاشنه آشیل‌های نظام است، سن ازدواج بالا رفته است ودهها مشکل وآسیب ذهن مردم را مشغول کرده است مشاور بالاترین فرد کشور مجلس عروسی خود را در هتل کذائی برگزار کند و ما را در پاسخگوئی به این مقولات ناگزیر به نوشتن این نصیحت نامه بکند.

اگر این مجالس را ثروتمندان بخش خصوصی برگزار کنند که می‌کنند مگر اشکالی دارد؟ مهمترین پشتوانه ما در حدوث وبقاء انقلاب اسلامی، مردم بوده و هستند واین توصیه امام خمینی(ره) نیز هست، پس هوای مردم را داشته باشیم. امیدوارم برادر عزیزم علی شمخانی از نصیحت دوست خود نرنجد و این نوشته را تذکری بداند که دلسوزانه تقدیم او می‌شود .

دیگر خبرها

  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • کنسرسیوم هنوز تشریفات گمرکی قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران را انجام نداده است
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس