Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست روشنگری با موضوع دشمن شناسی در محل مسجدالنبی روستای سلیمان آباد (کهریز) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در این مراسم که روز گذشته برگزار شد، ماموستا فاروق امینی گفت: در این برهه حساس، تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی یکی از مهم ترین اولویت های جامعه اسلامی است و بایست در راستای منویات مقام معظم رهبری روحانیون اهل سنت با تمام قوا در تبیین دین مبین اسلام و شناساندن حق از باطل گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : امنیت نباشد اسلام معنا ندارد، با نگاهی اجمالی به کشور های مسلمان همسایه شاهد نا امنی هستیم اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی در کشور شاهد امنیتی پایدار در کشور هستیم و بایست آگاه و هوشیار باشیم چراکه دشمن با توپ و تانک نخواهد آمد بلکه با تفکر غربی می آید و موجبات انحرافات فکری را فراهم میسازد

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت : جامعه امروزی ما در حال تحولات و دگرگونی هست و هیچ چیز قطعیت ندارد و بر همین اساس برای حفظ قدرت،ارزشها و شرف دو مسئله مهم بایست در نظر باشد،یکی ولایت مداری و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و دوم آنکه دشمن شناسی و دشمن ستیزی بایست ملاک اصلی واقع شود.

وی تصریح کرد : ۴۰ سال پیش در همین منطقه دشمن در یک خاکریز و شما در خاکریزی دیگر زندگی میکردید و هر روز شاهد ناامنی بودید،اما به حول قوه الهی و تلاش ها و رشادت های رزمندگان اسلام امروز شاهد امنیتی بی نظیر و زبانزد در تمام خطه این کشور هستیم.

این مقام مسئول عنوان کرد :از ابتدای تاریخ اسلام دو نوع دشمن در مقابل اسلام صف آرایی کرده اند،امروز هم همین دو جبهه دشمن در مقابل اسلام هستند که یکی دشمنان خارجی و دیگری دشمنان داخلی هستند،دشمنان داخلی کسانی هستند که از قطار انقلاب جا مانده اند و بعضی ها دست به دامان آمریکا و استکبار هستند و برخی هم جیره خوار آنان هستند.

وی ادامه داد:دشمنان داخلی به سه دلیل با دشمن هم نوا میشوند،یکی اینکه از هیمنه دشمن خوف دارند و به پیشرفتهای امروز دفاعی هیچ اعتقادی ندارند،دوم اینکه تجمل گرا و رفاه طلب هستند و زندگی در خارج کشور را برگزینند و سومین دلیل خسته شدن از راه مبارزه است و در مقابل توطئه ها کم می آورند و هیچ بویی از عزت و سربلندی نداشته و اعتقادی به معاد ندارند و با دشمن هم نوا میشوند.

سرهنگ کاظمی وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب مختلف در کشوررا مهم برشمرد و ابراز کرد : وحدت یکی از اساسی ترین موضوع هایی هست که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند و در مورد وحدت بین شیعه و سنی در سفر خودشان به سنندج فرمودند کسی که نام خود را سنی گذاشته و خود را بالاتر از شیعه میداند و برعکس کسی که شیعه است و خود را بالاتر از سنی میداند و از گلویش تفرقه بیرون می آید مزدور است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند