Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@22:20:24 GMT

دوربین های ثبت تخلف راهور همدان بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۵۹۴۱

دوربین های ثبت تخلف راهور همدان بهره برداری شد

به گزارش ایرنا رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در این آیین گفت: طبق بررسی های صورت گرفته عامل بروز 75 تا 80 درصد سوانح درون شهری سرعت غیر مجاز است بنابراین برای آرام سازی ترافیک و کاهش سوانح رانندگی نصب دوربین در اماکن پر تردد و حادثه خیز با هماهنگی شهرداری و شورای شهر صورت گرفت.
سرهنگ علی فکری افزود: هم اینک 38 دوربین در 38 نقطه از شهر همدان نصب شده است که از این تعداد 19 دوربین چهار تصویری بوده و هر دستگاه از آنها به پنج دوربین مجهز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راهور استان همدان ادامه داد: یکی از این دوربین ها قابلیت چرخش 360 درجه و چهار دوربین مابقی قابلیت چرخش 120 درجه در چهار جهت بوده و تمامی زوایای تقاطع و میدان ها را پوشش می دهند.
سرهنگ فکری بیان کرد: در مجموع 114 تصویر از دوربین های نصب شده در داخل شهر همدان قابل استخراج و بهره برداری است.
وی اظهار داشت: علاوه بر دوربین های متعلق به شهرداری 17دوربین نظارت تصویری متعلق به ناجا در سطح شهر همدان نصب است.
رییس پلیس راهور همدان افزود: دوربین های موجود در شهر همدان قابلیت ثبت تخلف خودرو در صورت عبور از هر زاویه، هر خط یا بین خطوط و در صورت عبور همزمان آنها را دارد.
سرهنگ فکری بیان کرد: دوربین لیزری سابق، معایبی از جمله دشواری در نشانه روی، نداشتن قابلیت استفاده در شب و هنگام نامساعد بودن شرایط جوی را داشتند.
وی گفت: دوربین های جدید دارای مزیت هایی نظیر نیاز نبودن به حضور کاربر، ثبت سرعت دقیق برای هر خودرو به صورت جداگانه، ثبت سرعت تا 250 کیلومتر در ساعت، ثبت تخلف سرعت خودرو به صورت همزمان را دارد.
رییس پلیس راهور همدان، استناد حقوی بالا در صورت شکایت راننده خودرو، امکان استخراج تصویر رنگی از خودرو متخلف، امکان شمارش تعداد خودروهای عبوری، ذخیره سازی اطلاعات، مجهز بودن به سیستم سرمایشی و گرمایشی و برف پاک کن را از مزیت های دوربین های جدید برشمرد.
سرهنگ فکری اضافه کرد: در صورت انجام تخلف از سوی راننده و ثبت شدن آن توسط دوربین با طی یک فرایند در کمتر از 10 ثانیه تخلف به صورت پیامکی به راننده اطلاع رسانی می شود.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان همدان پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک دوربین شورای شهر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین بهره برداری از پروژه «تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان» و «تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری» در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ و سید ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود از نظر وسعت آنچنان ارقام بالایی ندارد اما واقعیت این است یک معضل بزرگ ترافیکی را حل کرده است.

وی ادامه داد: این گلوگاه باعث پس زدن ترافیک به چند نقطه می‌شد و مضاف بر این موضوع این نقطه نا ایمن بود. این چند موضوع کار را به یک کار مهم و اثرگذار تبدیل کرد.

صداقتی با بیان اینکه تحکیم بستر بزرگراه آزادگان به طول ۱۲ کیلومتر کار اثرگذاری است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این باز شدن محور ترافیکی فتح به ابوسعید که دو کیلومتر طول دارد، ناایمنی که به دلیل تنگ بودن مسیر در گذشته بود را حل کرد. این سه موضوع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته است.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران هم در خصوص جزئیات افتتاح این پروژه گفت: ابعاد و بزرگی پروژه‌ها برای ما مهم نیست بلکه نیاز شهروندان و ایمنی شهر برای ما اهمیت دارد.
وی با بیان اینکه پروژه امروز به لحاظ ابعاد جزو کوچک‌ترین پروژه هاست اما انجام آن ویژه و پیچیده بود، خاطرنشان کرد: در منطقه ۲۱ تعداد پروژه‌هایی که در سال ۱۴۰۳ تعریف شده بزرگ مقیاس و اثرگذار است و ظرف شش ماه اول سال تکمیل فاز دوم فتح-باغستان را داریم.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این تقاطع تأثیر فوق العاده زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به آزادگان خواهد داشت. پروژه دیگری که برنامه ریزی شده و فاز تجهیز و عملیات اجرایی آن آغاز شده پروژه دوگاز است که سال‌ها متوقف مانده بود و فاز اول پروژه تا پایان سال تحویل شهروندان خواهد شد.

دسترسی کرمان خودرو به شهید متوسلیان شرق تکمیل می‌شود

پوریافر هم درباره جزئیات این افتتاح گفت: این نقطه یکی از نقاطی بود که به چند دلیل ازجمله باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبحگاهی می‌شد. درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود، خاطرنشان کرد: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: اتمام دسترسی کرمان خودرو به شهید متوسلیان شرق در این محدوده نیز در برنامه ما قرار دارد.

کد خبر 6089687 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد