Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی آذر، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: براساس شکایت امور عشایری استان اردبیل و گزارش سازمان صمت مبنی بر عرضه خارج از شبکه مقدار ۱۴۰ هزار کیلوگرم ذرت توسط مدیرعامل یکی از شرکت‌های تعاونی در شهرستان پارس آباد پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با ارجاع پرونده موضوع در شعبه اول تعزیرات حکومتی این شهرستان مورد رسیدگی و صدور حکم واقع گردید.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با توجه به مستندات موجود و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز تشخیص و شعبه مدیرعامل این شرکت را به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود که با تائید در شعبه تجدیدنظر پرونده وی در حال اجراء می‌باشد.
انتهای پیام/ح

صدور و اجرای حکم محکومیت عرضه خارج از شبکه ذرت در پارس آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عشایر تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در تعمیر کولر

محمد تقی منصورکیائی رئیس اداره تعزیرات حکومتی رامسر گفت: پرونده تقلب در تعمیریک دستگاه به ارزش ۶۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی رامسر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، اتهام انتسابی را محرز ومتهم را علاوه بر پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی به پرداخت ۶۰ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

منصورکیائی گفت: با شکایت شاکی بازرسان اتاق اصناف رامسر گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • تقلب در تعمیر کولر