Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@13:13:37 GMT

پرونده ترامپ به عنوان جاسوسی روی میز «FBI»

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۰۴۲

پرونده ترامپ به عنوان جاسوسی روی میز «FBI»

نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به تحقیقات اف. بی . آی، نوشت که این اداره تحقیقات آمریکایی تحقیقات خود را درباره «دونالد ترامپ» به عنوان جاسوس روسیه آغاز کرده است، چرا که برخی از رفتارهای وی منافع آمریکا را به خطر می اندازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» با بررسی روابط «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با روسیه و خطر این ارتباط بر منافع واشنگتن، نوشت: دفتر تحقیقات فدرال( اف .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی. آی)، تحقیقات گسترده ای را درباره دونالد ترامپ به عنوان جاسوس مخفی روسیه بازکرد که ضد منافع ایالات متحده آمریکا کار می کند.

این روزنامه نوشت: از زمان عزل «جیمز کومی» مدیر پیشین دفتر تحقیقات فدرال،  مسئولان نگرانی خود را نسبت به رفتارهای رئیس جمهوری ابراز و اعلام کردند که گویی ترامپ ضد منافع آمریکا فعالیت می کند و به همین دلیل اف. بی. آی خواست تا تحقیقات دراین باره آغاز شود.

 

به گزارش این روزنامه، این تحقیقات پیامدهای خطرناکی دارد، به طوری که بازرسان این اداره رفتارهای ترامپ را که تهدید احتمالی برای امنیت ملی می دانند، زیر نظر گرفتند و مقامات این اداره تلاش کردند تا تشخیص دهند که ترامپ با درایت و آگاهی به نفع روسیه فعالیت می کند یا خیر؟

نیویورک تایمز نوشت: مسئولان ارشد اف. بی . ای نسبت به ارتباطات ترامپ با روسیه در طول انتخابات در سال 2016 میلادی شک کردند، آنها تحقیقات را متوقف کردند.

 

در این گزارش آمده است که اما فعالیت های ترامپ پس از عزل کومی در می 2017، بر بازگشایی این تحقیقات کمک کرد.

این روزنامه در گزارش خود آورده است که «رابرت مولر» این تحقیقات درباره ترامپ را برعهده گرفته است، این تحقیقات بخشی از تحقیقات گسترده برای شناخت چگونگی تاثیرگذاری روسیه در انتخابات 2016 آمریکاست و آیا ترامپ و شرکایش نسبت به این مسئله علم داشتند و در آن مشارکت کردند یا خیر؟

 

مسئولان پیشین اف. بی. آی براین باورند که عزل کومی تلاش رئیس جمهوری برای جلوگیری از تحقیقات  و حتی پایان دادن به این تحقیقات درباره مسئله دخالت روسیه بوده است و این مسئله به این معناست که جنایتی مرتکب شدند و تهدید احتمالی برای امنیت ملی وجود دارد.

نیویورک تایمز نوشت: کومی به منظور توقف تحقیقات در مسئله دخالت روسیه در انتخابات آمریکا عزل شد، بنابراین این تحقیقات در راستای مسئله امنیت ملی باهدف آگاهی نسبت به دست داشتن رئیس جمهوری آمریکا در این مسئله خواهد بود.

 

این رونامه در گزارش خود تاکید کرده است که تاکنون هیچ دلیل علنی و مشخصی یافت نشده است که ترامپ ارتباط مخفی با مسئولان دولت روسیه داشته است.

براساس این گزارش، وکیل ترامپ روز جمعه (21 دی 1397) تلاش کرده است که اهمیت این تحقیقات درباره ارتباط ترامپ با روسیه را کاهش دهد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی خراسان جنوبي نماز جمعه اصفهان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز پرستار حضرت زینب س آمریکا اف بی آی دونالد ترامپ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تحلیلگران نظامی بر این باورند که پدافند هوایی و جت‌های «سوخو-۳۵» روسیه در مقایسه با جنگنده‌های «اف-۱۶» پیشرفته‌تر و به روزتر است. وبگاه «بالگرین میلیتری» روز دوشنبه نوشت، هواپیماهای روسی به‌ویژه جنگنده سوخو-۳۵ به‌خاطر توانایی‌شان در شناسایی جنگنده‌های آمریکایی، از صدها کیلومتر مورد تحسین خلبان‌های آمریکایی قرار گرفته‌اند.

این جنگنده‌های مجهز به موشک‌های پیشرفته «آر-۳۷» می‌توانند جت‌های اف-۱۶ را مغلوب کنند. در این شرایط، هواپیماهای نیروی هوایی اوکراین در صورتی که مجبور به مقابله با این جت‌های روسی شوند، با چالش‌های مهمی مواجه می‌شوند. این درحالی است که بر اساس برخی گزارش‌ها سه فرودگاه در غرب اوکراین توسط کیف برای استقرار جنگنده‌های اف-۱۶ آماده می‌شوند.

روسیه موضع خود را به صراحت اعلام کرده که هر فرودگاهی، صرف نظر از موقعیت جغرافیایی آن، به عنوان مکان حملات علیه روسیه استفاده شود، یک هدف قانونی برای موشک‌های روسیه در نظر گرفته می‌شود. سوخو-۳۵ یکی از پیشرفته‌ترین جنگنده‌های روسیه است. تجهیزات اویونیک آن شامل رادار آرایه اسکن شده می‌تواند چند هدف را در بردهای طولانی ردیابی کند.

کد خبر 848174 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه جنگنده دفاع - جنگنده

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد