Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@23:42:51 GMT

فرمانده کل سپاه روز پرستار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۱۸۰

فرمانده کل سپاه روز پرستار را تبریک گفت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، همزمان با خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد. 

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهران محترمه و برادران ارجمند پرستار

سلام علیکم

خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری( سلام الله علیها) ، اسوه و الگوی پرستاری و استقامت بی نظیر در تاریخ اسلام را ((که سجایای والای رفتاری، اخلاقی و عبادی او بر تارک پرفروغ آسمان ولایت چون نجمی ثاقب به بلندای ابدیت درخشان است)) به شما خواهران و برداران عزیز پرستار تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی تردید در بین تمامی ملکات فاضله آن بانوی پرصلابت، صبور و فداکار، ملکه پرستاری او از خاندان اهل بیت علیهم السلام (همچون غمخواری پدر در مدینه و کوفه تا همراز و همراهی برادر در کربلا و پرستاری قافله در شام و ...) برجسته می نمایاند و این مصداق و گواه صادقی است از حقیقت روح پرستاری، و سالگشت ولادت آن "عالمه غیر معلمه" نیز یادآور نعمت گرانقدر زحمات قشری است که به تاسی از آن بزرگ پرستار اسلام، با خدمات طاقت فرسا و بی دریغشان همواره نقش بارز خود را در سلامت جسم، روح و روان جامعه اسلامی بخوبی به تصویر می کشد.

همان مهربانان احیاگری که نقششان هنر است نه پیشه، هنر سوختن و افروختن، هنر محبت و ایثار، هنر مداواگری. آنانکه عارفانه و خالصانه راحتی و آسایش را در التیام تن های رنجور بیماران برنمی تابند و گوهر زیبای عمل خود را به عیار زخارف دنیا محک نمی زنند.

اینجانب "روز پرستار" را که مزین به نام مبارک حضرت زینب (سلام الله علیها) است به شما پرستاران ایثارگر تبریک عرض نموده و از تلاش های ارزشمند و طاقت‌فرسای تان صمیمانه تقدیر می نمایم.

بی تردید وظیفه سنگین شما در تکمیل و اثربخش نمودن سیر درمان فریضه مقدسی است که تحقق آن جز با انگیزه الهی و ایثار میسر نخواهد بود. از خداوند تبارک و تعالی سلامتی و توفیقتان را مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام حسن پورعلی در مراسم بزرگداشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی که در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله ارومیه برگزار شد، با تبریک روز معلم گفت: روز معلم یکی از رویدادهای مهم و ارزشمند است که از زحمات و تلاش‌های معلمان تجلیل می شود و معلمان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند؛ آن‌ها افرادی هستند که نه‌تنها دانش را به دانش‌آموزان انتقال می‌دهند، بلکه موجب شکوفایی استعدادها و رشد فردی آن‌ها نیز می‌شوند. این روز فرصت مناسبی برای قدردانی از معلمان است.

وی با اشاره به شخصیت آیت‌الله مطهری افزود: آیت‌الله مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ ایران معاصر و یک عالم، فیلسوف، و سیاستمدار بود که با دانش و عقایدش تأثیر فراوانی بر جامعه و فرهنگ ایران گذاشت. شهید مطهری با داشتن دیدگاه‌های فراگیر و اندیشه‌های عمیق، به گسترش فرهنگ علمی و دینی در ایران کمک کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: آیت‌الله مطهری با داشتن دیدگاه‌های ترکیبی از دین و علم، سعی کرد تا تطابق و هماهنگی بین این دو را ترویج کند و او همچنین در زمینه سیاست نیز فعالیت داشت و نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی ایران ایفا کرد.

وی در ادامه با تبریک هفته عقیدتی سیاسی تصریح کرد: هفته عقیدتی، سیاسی بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی است.

حجت الاسلام پورعلی ادامه داد: فرهنگ اسلامی به عنوان بالاترین جایگاه در عرصه علم و تربیت، در سپاه پاسداران نهادینه شده و این نهاد انقلابی با این رویکرد مقدس از ارزش های انقلاب اسلامی در کشور و منطقه صیانت می کند.

وی یادآور شد: وظیفه اصلی سپاه پاسداران به عنوان یکی از نیروهای مسلح کشور، صیانت از انقلاب اسلامی است و به همین دلیل مسائل اعتقادی و معارف اسلامی اولویت تمام برنامه های این نهاد انقلابی قرار دارد.

‌مسئول تعلیم و تربیت سپاه ارومیه در پایان به خطاب به طلاب گفت: با توجه به اهمیت این هفته، بهتر است که همگی به ترویج اندیشه‌های موضوعی و ارتقای اهمیت آنها ،در جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم. امیدوارم این هفته، برای همه‌ی ما فرصتی باشد برای بررسی عمیق‌تر ارزش‌ها و عقاید سیاسی و انسانی که ما را به یک جامعه بهتر هدایت می‌کنند.

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری