Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@21:37:04 GMT

سایپا هم گران کرد/پراید 30 میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۸۲۵

سایپا هم گران کرد/پراید 30 میلیون تومان شد

شرکت سایپا افزایش ۳۰ درصدی را بر قیمت انواع خودروهای خود اعمال کرد.

به دنبال صدور مجوز افزایش قیمت انواع خودروها توسط دولت، لیست جدید قیمت انواع محصولات سایپا اعلام شد. براساس این لیست افزایش قیمت ها در محصولات سایپا از 30 تا 87 درصد تعیین شده است.

در ادامه جزئیات تغییرات قیمتی انواع محصولات سایپا را مشاهده می کنید؛

--- /تسنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله گران محتاط شدند / بازار طلا به کف حمایت برگشت

به گزارش خبرآنلاین؛ قیمت طلا و سکه روز پنجشنبه هر سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی را تجربه کرد.

تجارت نیوزدر خبری نوشت:این روند نامتوازن بازار طلا متاثر از روند رنج دلار و کاهش ارزش اونس جهانی طلاست. معامله‌گران، بازار طلا را رکودی می‌دانند و معتقدند چتر احتیاطی بازار ارز تا بازار طلا گسترده شده و معامله‌گران را از ترس تحمل ضررهای بزرگ محتاط کرده است.

قیمت اونس نقره خلاف طلای جهانی افزایشی شد

گفتنی‌ است اونس جهانی طلا روز چهارشنبه با روند کاهشی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با افت نزدیک به پنج دلاری روی رقم ۲۳۰۹ دلاری ایستاده است. اونس جهانی نقره خلاف جهت طلا افزایش ۳۵ سنتی دارد و روی رقم ۲۷ دلار و ۳۵ سنتی ایستاده است. هر گرم نقره ۹۹۹ روی رقم ۵۳ هزار و ۷۳۰ تومانی ایستاده است و کاهش ۳۷۰ تومانی دارد.

روند قیمت سکه نامتوازن شد

قیمت سکه امامی روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با کاهش هزار تومانی روی رقم ۴۱ میلیون و ۳۰۹ هزار تومانی بسته شد. قیمت سکه‌ بهار با افت ۱۰ هزار تومانی روی رقم ۳۸ میلیون و ۱۰ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است قیمت نیم‌سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی و ربع‌سکه با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به‌ترتیب با رقم‌های ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی بسته شدند. قیمت سکه گرمی روز چهارشنبه بدون تغییر و روی رقم ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی ایستاد.

حباب سکه بالا رفت

قیمت طلا در پنجمین روز هفته کاهش پیدا کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۱۰۵ هزار تومانی در کانال ۱۴ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرد و با رقم ۱۴ میلیون و ۷۴۴ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۲۴ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۰۴ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۵۸ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روز چهارشنبه در تمام قطعات افزایش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۲۴۰ هزار تومان، سکه بهار ۲۱۸ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۳۰۹ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۵۱ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵ هزار تومان افزایش داشت.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904450

دیگر خبرها

  • معامله گران محتاط شدند / بازار طلا به کف حمایت برگشت
  • قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین سواری داخلی چند؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت + جدول
  • این خودرو یک‌دفعه ۹۰ میلیون گران شد/ جدول قیمت
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد