Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:40:04 GMT

برنامه‌های اردوی راهیان نور باید باکیفیت باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۸۳۲

برنامه‌های اردوی راهیان نور باید باکیفیت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاظمی ظهر شنبه در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور، افزود: در بحث اردوی راهیان نور تولید محتوا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان وجود دارد. 

وی  از آمادگی پیام‌آوران ایثار برای اجرای مطلوب این برنامه خبر داد و اظهار کرد: اجرای فعالیت‌های تبلیغی و فضاسازی برای اردوی راهیان نور مهم است و باید برنامه‌های اردوی راهیان نور با محتوا وباکیفیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: به‌منظور هرچه بهتر برگزار شدن جشن‌های انقلاب در معاونت‌ها و شهرستان‌های تابعه تقسیم‌کار انجام‌ گرفته است.

کاظمی تأکید کرد: برنامه‌های متنوعی از قبیل معرفی ۴۰ رخداد ایثار و شهادت، معرفی ۴۰ شهید شاخص و برگزاری ۴۰ یادواره شهید از برنامه‌های مهم بنیاد شهید استان زنجان برای دهه فجر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از وجود ۲۹ شهید و ۲۷ جانباز دوران انقلاب در استان زنجان خبر داد و افزود: همه ما مدیون جان‌فشانی‌های شهدا هستیم و باید قدر خانواده‌های شهیدان را بدانیم.

کاظمی  تصریح کرد: دهه فجر ایام خوبی است تا جوانان و نوجوانان که دوران انقلاب را ندیده‌اند  با رشادت‌ها و دلیری‌ها رزمندگان آشنا شوند.

کد خبر 4510441

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور شهیدان علی کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

اسماعیل شریعت‌منش افزود: بر همین اساس بیش از ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان در اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی «بازی دراز» اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.

شریعت‌منش ادمه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست