Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:29:03 GMT

دیدار ایران - ویتنام از رادیو ورزش پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۸۵۹

دیدار ایران - ویتنام از رادیو ورزش پخش می‌شود

مسابقه فوتبال تیم‌های ملی ایران و ویتنام در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به صورت زنده و مستقیم از رادیو ورزش پخش می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، ویژه برنامه "جام آسیایی" رادیو ورزش از ساعت 14 با بحث و بررسی پیرامون وضعیت دو تیم ایران و ویتنام آغاز خواهد شد.

در این برنامه علاوه بر گزارش مستقیم دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام توسط علی اکبر ارمنده، علاقمندان به فوتبال از نظرات تخصصی و فنی کارشناسان حاضر در این برنامه نیز بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر بیژن ذوالفقار نسب، کوروش برمک و محمد فنایی، کارشناسان این برنامه خواهند بود.

سید مسعود نجات و سید حافظ کاظم‌زاده، تهیه کننده و مجری این برنامه هستند.

این دیدار امروز شنبه 22 دی از ساعت 14:30 به وقت تهران در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ایران بیژن ذوالفقار نسب روابط عمومی فوتبال ایران مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»