Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی بهادر شنبه در جمع دانشجویان مخالف خصوصی سازی حوزه سلامت در شیراز اضافه کرد: طرح هایی که نیازمند توسعه زیرساخت ها هستند، امکان اجرایی شدن آنها با یک بخشنامه وجود ندارد.
وی با ابیان اینکه صدای دانشجویان علوم پزشکی را به گوش وزارت بهداشت می رسانیم اضافه کرد: نه تنها وزارت بهداشت، بلکه باید مجلس شورای اسلامی نیز درباره طرح خصوصی سازی بهداشت و درمان نظر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهادر گفت: این طرح در زمان وزیر سابق بهداشت مطرح شد و باید دید وزیر جدید در این زمینه چه نظری دارد.
مسئول انجمن اسلامی امید دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:با توجه به این که خصوصی سازی در سایر علوم ضربه های مهلکی به بدنه علم وارد کرد، نباید خصوصی سازی در حوزه سلامت صورت بگیرد.
ایمان دستیار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد:آیین نامه خصوصی سازی دانشگاه علوم پزشکی در زمان وزیر مستعفی علوم پزشکی تصویب شد و بر اساس آن اجازه خصوصی سازی خدمات آموزشی هم فراهم خواهد شد.
وی اضافه کرد: خصوصی سازی باعث می شود تا شاهد ضعف درعلم آموزی در حوزه بهداشت و درمان کشور باشیم.
سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت 20 دی 97 در نامه ‌ای به معاون آموزشی این وزارتخانه خواستار رسیدگی فوری و بازنگری در آیین نامه خصوصی سازی رشته های علوم پزشکی شد.
وی در این نامه نوشت: از آنجا که در بدو ورود اینجانب مواردی از نارضایتی و شکواییه نسبت به آیین نامه خصوصی سازی رشته های پزشکی واصل شد لذا شایسته است در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و عنداللزوم نسبت به بازنگری آن اقدام فرمایید.
ع پ / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آیین نامه حوزه بهداشت و درمان خصوصی سازی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور  درمورد توسعه همکاری‌های مشترک با راه اندازی دفتر همکاری‌های علمی_دانشگاهی، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.
در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی-دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار داشت: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.
دکتر سید حسن سراج راه اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.
در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز