Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اصغر زارعی ظهر شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه پرتوی استان بوشهر با اشاره به برگزاری رزمایش پرتوی پدافند غیرعامل به میزبانی بوشهر اظهار داشت: این گونه رزمایش ها باید هر ساله در مناطق مختلف کشور از جمله بوشهر برگزار شود.

وی با بیان اینکه همت سازمان پدافند غیرعامل برگزاری رزمایش پرتوی بوشهر در اواخر بهمن ماه است، افزود: اصرار ما بر این است رزمایش پرتوی در زمان فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شود لذا اگر اواخر بهمن ماه آمادگی لازم باشد این رزمایش را برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش فقط تهیه گزارش نیست بلکه هدف تقویت نقاط قوت و ضعف و ایجاد حساسیت در استان در موضوع پدافند غیرعامل است.

زارعی گفت: بوشهر با وجود نیروگاه، پارس جنوبی و خارگ استانی ویژه در کشور است و باید مسائل مربوط به رعایت اصول پدافند غیرعامل در این استان با جدیت رعایت شده و دنبال شود.

وی بیان داشت: بر اساس اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل، استاندار هر استان فرمانده قرارگاه پدافند غیرعامل است لذا ما هم در کنار استاندار خود را موظف به پیگیری امور مربوط به پدافند غیرعامل در استان بوشهر می دانیم.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه همه توان خود را برای تکمیل اورژانس هسته ای در بوشهر به کار می گیریم، گفت: یکی از موضوعات مهم در زمینه پدافند غیرعامل آموزش عمومی به اقشار مختلف مردم و آشنایی ایشان با اهمیت پدافند غیرعامل است.

کد خبر 4510649

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی دهقانی: میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و وزیری نماینده دادستان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی آغاز شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • قاضی دهقانی: میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند