Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به همراه جمعی از مسئولان با پرستاران بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) بجنورد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امروز (22 دی) همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز بزرگداشت پرستار به همراه جمعی از مسئولان استان با پرستاران بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان بجنورد دیدار و از بیماران بخش های قلب و اورژانس این بیمارستان عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در این دیدار ضمن تبریک روز پرستار، پرستاران را فرشته‌های نجات و رحمت برای بیماران برشمرد و گفت: ‌چشم امید بیمار بعد از خدا به دستان پرستار است که همچون فرشته‌ای دلسوز به دردها و مشکلات او رسیدگی می کند.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به بخشی از ویژگی های شخصیتی حضرت زینب(س)، افزود: آن حضرت در روز عاشورا تنها پناهگاه اهل‌بیت و مرهم زخم‌های بیماران و کودکان در آن حادثه تاریخی بودند.

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیرجند حضرت زینب س روز پرستار شیراز دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی نماز جمعه مراجع و علماء مراجع بجنورد خراسان شمالی روز پرستار میلاد حضرت زینب س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد

 استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه‌های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ چریش، یکی از این سبزی‌های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گیاه چریش چندین برگ دارد که مانند سبزی تره قسمت انتهایی آن در غلافی سفیدرنگ پیچیده شده است.

گیاه چریش در فصل بهار در همه سبزی فروشی‌ها عرضه می‌شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاییان با استفاده از این گیاه آشی موسوم به آش چریش و نانی به نام نان چریشی درست می‌کنند.

آش چریشی مخلوطی از حبوبات، بلغور و گیاه چریش است و نان چریشی نیز با استفاده از خمیر، زردچوبه، سیب زمینی، پیاز، روغن حیوانی و گیاه چریش در تنور پخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود