Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:05:52 GMT

معرفی فیلم‌ها و سریال‌های برتر ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۰۰۱۹

معرفی فیلم‌ها و سریال‌های برتر ایرانی

انتظار٬ واژه است که سال‌های قبل از فراگیرشدن اینترنت در ایران علاقه‌مندان به فیلم و سریال‌های ایرانی را عذاب می‌داد. تجهیزات قدیمی با محدودیت‌های فراوان حس و حالی برای تماشای فیلم و سریال باقی نمی‌گذاشت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کاران مووی، دسترسی سخت به آرشیو فیلم‌ها٬ مدیریت زمان را به بزرگ‌ترین دغدغه تبدیل کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دسترسی به فیلم‌های دوبله شده جذاب٬ بحرانی عمیق برای علاقمندان بود ... ناجی آن روزهای سخت از راه رسید٬ اینترنت پرسرعت و تجهیزات مدرن برای دانلود فیلم !

با فراگیر شدن اینترنت  یکی از پر سرچ‌ترین کلمات در موتورهای جستجو کلمه دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال است٬ که نشان می‌دهد در این حوزه هر چه تولید کنیم بی‌شمار مصرف‌کننده دارد.

با رفع محدودیت‌های گذشته، امروزه کاربران بدون محدودیت‌های جغرافیایی بدون محدودیت‌های زمانی و در کل بدون هیچ محدودیتی به دریای عظیم  فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی متصل هستند. سخت‌ترین سلیقه‌ها نیز در این دریای بی‌کران سیراب می‌شوند.

آمارها نشان می‌دهد نه تنها پرسرچ‌ترین کلمات در حوزه فیلم و سریال است بلکه محبوب‌ترین وبسایت‌ها نیز در این حوزه فعالیت می‌کنند.

وبسایت کاران مووی یکی از برترین رسانه‌های فیلم و موسیقی مجاز در ایران است که با انتشار نسخه با کیفیت به‌روزترین فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی برای سیراب کردن مخاطبان بی‌شمار خود شبانه‌روز تلاش می‌کند.

از دریچه کوچک کاران مووی می‌توانید به آرشیو فیلم‌ها و سریال‌های جدید و قدیمی – ایرانی و خارجی – دوبله شده و موضوعات متفرقه دیگر (انیمیشن‌ها – مستندها و ... دسترسی آزاد داشته باشید).

کاران مووی به شما لیست محبوب‌ترین و جدیدترین فیلم‌ها را نمایش می‌دهد که ندیده حرفه‌ای انتخاب کنید. در بخش نظرات تمام فیلم و سریال‌های منتشر شده کاران مووی می‌توانید نقد و بررسی حرفه‌ای بینندگان را ببینید و آگاهانه برای دانلود اقدام کنید.

در انتها مروری کوتاه داریم به جدیدترین فیلم‌های ایرانی٬ معرفی و دانلود سریال های شبکه نمایش خانگی ایران!

دانلود فیلم هزارپا

به معنای واقعی کارگردان فیلم هزارپا ابوالحسن داوودی نیاز جامعه کنونی ایران یعنی (خنده) را خوب شناسایی کرده است. این فیلم به عقیده کارشناسان یکی از بهترین ژانرهای کمدی سال‌های اخیر است. رضا عطاران، جواد عزتی و امیرمهدی ژوله، کارکترهای ویژه‌ای هستند که طنز هزارپا را کاملا خاص و ویژه کرده‌اند.

لقب پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران را با افتخار یدک می‌کشد چرا که جنس طنز فیلم هزارپا لابه‌لای زندگی مردم دفن شده است و با چشمهای بسته نیز درک می‌شود. رکوردهای فیلم هزارپا٬ هزاران بار تماشای آن را التماس می‌کنند.

بیشترین تماشاگر در یک روز - بیشترین فروش روزانه - پرمخاطب‌ترین فیلم دهه ۹۰ و ...

رضای داستان هزارپا از کودکی پا ندارد و با جواد دوستش برای پول درآوردن هزار روش عجیب و خنده‌دار را امتحان می‌کنند که هر کدام از این راه‌ها می‌تواند قهقهه را بر لبان مخاطب جاری کند.

دانلود رایگان فیلم هزارپا با چند کلیک از سایت کاران مووی امکان‌پذیر است ...

دانلود سریال ممنوعه

ممنوعه‌ای که هرگز از تلویزیون ایران پخش نشد٬ جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی این روزها سریال ممنوعه است. این فیلم نسبتا اجتماعی به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر نجفی در شهریورماه ۹۷ قسمت اول آن برای شبکه نمایش خانگی رونمایی شد.

حضور نیکی کریمی در این سریال بدون هیچ توضیحی ذهن‌ها را برای تماشای سریال ممنوعه قلقلک می‌دهد. این شخصیت ویژه هنری به تنهایی برای محبوبیت این سریال کافی است.

یکی از دلایل محبوبیت سریال ممنوعه ارتباط حسی با مخاطب است٬ داستان فیلم روایت مسائل روز جامعه است که خیلی ملموس درک می‌شود.

سامی تجلی پسر پولداری است که به اصرار خانواده ( پدر) دختری به اسم ترانه را با هدفی جز عشق و برای ارتقا سطح موفقیت مالی انتخاب می‌کند. زندگی سست آنها درکمتر از ۲ سال به پایان می‌رسد. ترانه همچنان عاشق سامی تجلی است و ازدواج مجدد سامی تجلی با دختری به نام برکه٬  او را شدیدا ناراحت می‌کند. ترانه برای انتقام از همسر سابق خود اسیدپاشی روی برکه  را در ذهن دارد و ...

دانلود قسمت‌های پخش شده این سریال را می‌توانید رایگان از سایت کاران مووی دانلود کنید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات حوزه فیلم‌ها و سریال‌ها به وب‌سایت کاران مووی مراجعه کنند.

انتهای رپورتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سريال فیلم وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.

چابکسواران برتر به همراه مالکان و مربیان آنها امروز ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

قرار است روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل