Web Analytics Made Easy - Statcounter

روی موراتا بحث هست؛ یوییچ به تابستان موکول شده و پیدا کردن یک مهاجم خوب کار سختی است.

طرفداری - بارسلونا کارش را برای پیدا کردن یک مهاجم خوب که ترجیحا لالیگا را بشناسد، شروع کرده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، مونیر الحدادی که بارسا روی او به عنوان ذخیره سوارز حساب باز کرده بود، پس از اینکه اعلام کرد قصد تمدید قراردادش را ندارد، روز گذشته رسما در ازای 1 میلیون یورو راهی سویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بارسا که به خواسته‌اش رسید و مونیر را در زمستان فروخت، به دنبال پر کردن جای خالی این مهاجم مراکشی است چون می‌داند سوارز برای ادامه فصل قطعا به یک ذخیره خوب نیاز خواهد داشت.

بارسا قصد ندارد هزینه زیادی برای این انتقال کند. باشگاه خواهان انتقالی مثل جیسون موریو است. به بیان دقیق‌تر مهاجمی که از لالیگا شناخت خوبی داشته باشد و در آن بازی کرده باشد چون طبعا سوارز در لیگ قهرمانان اروپا گزینه اول و آخر است. از طرفی این مهاجم باید کسی باشد که هیچ مشکلی با نیمکت نشینی هم نداشته باشد. نقش او در بارسا کم اما مهم و حیاتی است. بابت هر کدام از این ویژگی‌ها، چند گزینه از لیست خارج می‌شوند. موراتا به دلیل هزینه بالای جذبش تا این لحظه منتفی است. اگرچه در باشگاه برخی از خریدش استقبال می‌کنند چون او هم سن خوبی دارد هم در لالیگا درخشیده است. اگر چلسی کمی کوتاه بیاید شاید بارسا به موراتا دوباره فکر کند.

از طرفی بارسا به دنبال مهاجمی است که ترجیحا بتواند به جز در نوک پیکان خط حمله در دو سمت خط حمله نیز قابلیت بازی داشته باشد. چیزی که مونیر داشت. از این رو گزینه‌هایی چون بورخا ایگلسیاس که بازیکن مورد علاقه پپ سگوارا است هم منتفی است. گامیرو هم به دلیل اینکه پیشتر پیشنهاد بارسا را رد کرد تا به اتلتی بپیوندد، از لیست خارج شده است. لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی و 21 ساله آینتراخت فرانکفورت جدی ترین گزینه‌ بارسا برای تابستان است اما در زمستان اقدامی برای جذبش نخواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیکرز به دنبال تغییر سرمربی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از ناکامی تیم پرافتخار لس‌آنجلس لیکرز در فصل جاری لیگ NBA، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفته‌اند به همکاری با سرمربی فعلی خود پایان داده و نیمکت سرمربیگری این تیم را دستخوش تغییر کنند.

باشگاه لیکرز که در فصل جاری نتوانست با سرمربیگری داروین هم نتایج خوبی را کسب کند، پس از بررسی گزینه‌های مختلف جیسون کید را به عنوان اصلی‌ترین گزینه مد نظرش برای جانشینی معرفی کرد.

کید هم‌اکنون به عنوان مربی تیم دالاس‌ ماوریکس در حال فعالیت است و باید دید آیا سران باشگاه لیکرز می‌توانند مقدمات حضور این مربی سرشناس را در تیمشان فراهم کنند یا خیر.

گفته می‌شود که جیسون کید و لبران جیمز،‌ فوق ستاره تیم لیکرز، ارتباط خوبی با هم دارند و شاید همین موضوع یکی از دلایلی باشد که کید پیشنهاد لیکرز را قبول کند.

دیگر خبرها

  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • چگونه حساب لینکدین خود را برای همیشه حذف کنیم؟
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری