Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:30:16 GMT

پرطرفدارترین مسیرهای هوایی ایران را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۰۵۹۵

پرطرفدارترین مسیرهای هوایی ایران را بشناسید

هواپیما به دلیل سرعت بالاتر و آسایش بیشتری که نسبت به سایر وسایل حمل‌ونقل مسافر دارد در سال‌های اخیر به انتخاب اول بسیاری از افراد برای سفر تبدیل شده است. علاوه بر آسایش بیشتر سفر با هواپیما قیمت‌های مناسبی که اغلب به وسیله بلیط چارتر و در زمان‌های کاهش سفر اتفاق می‌افتد نیز باعث جذب بیشتر مسافران به خرید بلیط هواپیما و سفر با هواپیما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سفرمی، بدون شک یکی از پرطرفدارترین راه‌های سفر خرید بلیط هواپیما و سفر با هواپیماست. در میان مسیرهای پروازی، تردد مسافران در بعضی از مسیرها بیشتر است از این رو بسیاری از چارترکننده‌ها اقدام به چارتر کردن هواپیما در این مسیرها کرده‌اند. در ادامه مطلب به بررسی چند مسیر پروازی پرتردد می‌پردازیم.

بلیط هواپیما تهران شیراز

شیراز شهری توریستی که در هر فصلی از سال زیبایی منحصربه‌فرد خود را دارد و در ماه‌های مختلف سال پذیرای گردشگران زیادی از سرتاسر ایران است. اما فصل بهار که عطر بهارنارنج شیراز را به بهشتی زیبا تبدیل می‌کند فصل گردشگری این شهر محسوب می‌شود. اردیبهشت بهترین فصل سفر به این شهر زیباست و علاوه بر آب‌وهوا و زیبایی‌های منحصربه‌فرد طبیعی این شهر، جشنواره‌های زیادی نیز برگزار می‌شود که باعث جذب بیشتر مسافران می‌شود. مسافران زیادی از تهران برای سفر به این شهر از بلیط هواپیما تهران شیراز استفاده می‌کنند و ترجیح می‌دهند مسافت نسبتا طولانی که بین این دو شهر وجود دارد را در زمان کمتری و با آسایش بیشتری طی کنند. بلیط هواپیما تهران شیراز همه روزه به وسیله ایرلاین‌های مختلفی ارایه می‌شود و مسافران شیراز برای سفر به این شهر مشکل تهیه بلیط هواپیما تهران شیراز را نخواهند داشت. عموم آژانس‌های گردشگری و سایت‌های معتبر فروش بلیط، بلیط هواپیما تهران شیراز را ارائه می‌کنند. اگر علاقمند به خرید بلیط هواپیما تهران شیراز هستید می‌توانید در سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما تهران شیراز را در میان تمامی فروشندگان خریداری کنید.

بلیط هواپیما تهران مشهد

بلیط هواپیما تهران مشهد یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌هاست و روزانه مسافران زیادی به قصد سفر به مشهد و یا مسیر بالعکس بلیط هواپیما تهران مشهد را خریداری می‌کنند. مشهد علاوه بر اینکه مقصد بسیاری از زائران است، یک کلان‌شهر محسوب می‌شود که بسیاری از مشاغل را در خود جای داده است و افراد برای تسریع در انجام مقاصد کاری و تجاری خود خرید بلیط هواپیما تهران مشهد را نسبت به تهیه بلیط سایر وسایل نقلیه ترجیح می‌دهند.از این رو شرکت‌های چارترکننده علاقه زیادی به چارتر صندلی‌های هواپیما در این مسیر نشان می‌دهند و در این مسیر عموما بلیط هواپیما چارتر برای مسافران ارایه می‌شود. هرچند که بلیط هواپیما چارتر به ارزان قیمتی در بین مسافران شهرت دارند و با نزدیکی به ساعت پرواز و خالی ماندن صندلی‌های هواپیما قیمت آنها کاهش می‌یابد اما در ماه‌های پیک سفر با افزایش تقاضا نه تنها قیمت آنها کاهش پیدا نمی‌کند، بلکه با قیمت بالاتری نسبت به سایر فصول ارایه می‌شود. در سایت سفرمی می‌توانید ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما تهران مشهد را خریداری کنید.

بلیط هواپیما تهران بندرعباس

بندرعباس شهری بندری در کنار خلیج‌فارس است که به علت ارزان‌تر بودن نسبت به جزیره کیش و قشم نه تنها مقصدی زیبا بلکه به‌صرفه از لحاظ قیمت برای مسافران این شهر است. این شهر بیشتر از آن که به عنوان مقصدی توریستی در بین مردم شناخته شود به دلیل اینکه بندری تجاری محسوب می‌شود از مناطق پرتردد تجار ایرانی است. یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی به بندرعباس، مسیر تهران بندرعباس می‌باشد. با توجه به پایتخت بودن تهران و منطقه تجاری بندرعباس دور از ذهن نیست که  بلیط هواپیما تهران بندرعباس مورد استقبال خریداران قرار بگیرد. همچنین فاصله تقریبا طولانی میان بندرعباس و تهران، عموم مسافران این شهر را به خرید بلیط هواپیما تهران بندرعباس ترغیب می‌کند. بلیط هواپیما تهران بندرعباس همه‌روزه توسط ایرلاین‌های مختلف به مسافران ارائه می‌شود و مسافران می‌توانند به راحتی از طریق آژانس‌ها و سایت‌های معتبر فروش بلیط هواپیما آن را تهیه کنند.

برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف داخلی و یا خارجی می‌توانید به سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه کنید. در این سایت نه تنها از خریدی ارزان و گارانتی پایین‌ترین نرخ بلیط هواپیما اطمینان خواهید داشت بلکه از پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته نیز برخوردار می‌باشید. تنها کافیست مبدا و مقصد خود به همراه زمان سفر را تعیین کنید تا لیستی از پروازها برای شما به نمایش درآورده شود.

انتهای رپورتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چارترکننده سامانه خرید بلیط هواپیما هواپيما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن

آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران خاموش شد و آسیبی به مسافران آن وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هتل پارسیان کوثر تهران که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دچار آتش شده بود، با این توضیح که آتش‌سوزی جزئی بوده و پس از ۱۵ دقیقه مهار شده است، جزئیات این حادثه را اینگونه شرح داد: این حادثه که در عصر روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به طور کامل برطرف شد.

این حادثه در پی آتش گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبار مصرف در طبقه منفی یک هتل رخ داد، که  با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و اتش نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به طور کامل خاموش شد.

آتش‌سوزی در طبقه منفی ۱ ساختمان غیراقامتی هتل (انبار) بوده است و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان رخ نداده و تمام مسافران هتل در سلامتی کامل هستند.

این تصاویر را روابط عمومی هتل از وضعیت این اقامتگاه پس از مهار آتش در اختیار ایسنا قرار داده است 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»