Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@19:49:25 GMT

مصوبه انتقال آب کارون به اصفهان صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۴۰۴۸

مصوبه انتقال آب کارون به اصفهان صحت ندارد

استاندار خوزستان دو خبر مبنی بر تصویب مصوبه انتقال آب کارون به استان اصفهان و انتقال میزبانی جام حذفی فوتبال از خرمشهر به استان کرمانشاه برای فصل پیش رو را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا شریعتی، ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز درمانی فخر النسا خرمشهر در خصوص پست اخیر خود در توئیتر در رابطه با انتقال آب کارون اظهار کرد: توییت خودم را تائید می‌کنم و ما با بحث انتقال آب کارون مخالف هستیم و در دولت نیز بحث انتقال آب نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته با اعضا هیئت دولت در این رابطه صحبت کردم و آن‌ها این مسئله را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید:

زمستان پرآبی پیش رو نیست

استاندار خوزستان، انتشار خبر اخیر نقل‌شده از استاندار اصفهان مبنی بر تصویب مصوبه انتقال آب کارون به استان اصفهان را یک شیطنت خواند و گفت: مطلب عنوان‌شده با مقداری شیطنت و یا ناپختگی همراه بوده که تذکرات لازم در این خصوص داده شده است.

شریعتی همچنین با رد خبر گرفتن میزبانی جام حذفی فوتبال از خرمشهر، اظهار کرد: تا کنونی هیچ خبر رسمی در خصوص گرفتن میزبانی جام حذفی فوتبال از خرمشهر، داده نشده و ما نیز موافق این امر نیستم و همیشه تأکید کرده‌ایم که امکانات لازم برای میزبانی فراهم خواهد شد.

استاندار خوزستان در ادامه به افتتاح مرکز جراحی محدود و درمانگاه فخر النسا خرمشهر اشاره کرد و گفت: این مرکز یک مرکز خیریه است که تجهیزات آن تجهیزات به‌روز پزشکی است و دارای یک مرکز جراحی، اکوی قلب، وسایل چشم‌پزشکی است همه این امکانات و تجهیزاتی در کمتر مرکز تخصصی وجود دارد.

وی افزود: این مرکز برای توسعه توریست درمانی و سلامت نقش مؤثری خواهد داشت و برای درمان و گردش مالی منطقه آزاد اروند نیز تأثیر گذار خواهد بود.

شریعتی ابزار امیدواری کرد با راه‌اندازی این مرکز هدف مراجع عظام تقلید که کمک به قشر ضعیف است با ارائه خدمات لازم به مردم این شهرستان به‌خصوص قشر محروم تحقق یابد.

استاندار خوزستان در سخنان خود باز هم بر معافیت شهرستان‌ها از پرداخت آب‌های تیر و مرداد ۹۷ تأکید کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا اخبار حوادث استاندار خوزستان انتقال آب کارون غلامرضا شریعتی کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه

معاون استاندار خوزستان از توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه قدردانی کرد.
 
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در نشست ستاد مدیریت بحران، از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دلیل «کمک به جمع‌آوری و انتقال گندم کشاورزان منطقه به نقاط ایمن» قبل از شروع بارندگی‌ها قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در پی هشدار هواشناسی مبنی‌بر بارش‌های سیل‌آسا و احتمال سیلابی شدن برخی مناطق خوزستان، شرکت توسعه نیشکر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به یاری کشاورزان شتافت و گندم‌های برداشت شده از مزارع مناطق پیرامونی را جمع‌آوری و به مناطق ایمن انتقال داد.

این اقدام به‌موقع شرکت توسعه نیشکر که از وارد شدن خسارت سنگین به کشاورزان در بارندگی‌های احتمالی جلوگیری می‌کند، مورد تقدیر معاون امور عمرانی استانداری خوزستان قرار گرفت.

محمد خانچی معاون استاندار در این زمینه با خبرگزاری دولت مصاحبه کرده و ضمن قدردانی از این شرکت در کمک به کشاورزان، گفته است: «در سال جاری میزان کشت گندم در استان رقم بسیار خوبی بود که حسب دستور استاندار و با بسیج امکانات همه دستگاه‌ها موفق شدیم قبل از بارندگی‌ها بخش قابل ملاحظه‌ای از گندم‌های برداشت شده را به محل‌های سرپوشیده منتقل کنیم».

نیشکر در کنار مردم

اقدام شرکت توسعه نیشکر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت و در ادامه یاری‌رسانی‌های این مجموعه به مردم خوزستان در شرایط بحرانی صورت می‌گیرد. توسعه نیشکر در بارندگی‌های فروردین‌ماه امسال نیز با بسیج امکانات خود به یاری مردم شتافت.

در بارش‌های روزهای آغازین امسال، این شرکت با استقرار تیم‌های عملیاتی در مناطق مختلف اهواز و شهرستان کارون، اقدام به دفع آب‌های سطحی کرد. اخیراً نیز استاندار خوزستان از تلاش‌های شرکت توسعه در رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در بارش‌های اخیر قدردانی کرده است.

هشدار سطح زرد هواشناسی

اداره کل هواشناسی استان خوزستان اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی فعال و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز یکشنبه هفته آینده، هشدار سطح زرد صادر کرده است.

با توجه به این هشدار، از مردم استان تقاضا شده است که از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و در صورت لزوم، با رعایت نکات ایمنی، به مسافرت‌های ضروری بپردازند.

دیگر خبرها

  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • پرشدگی ۸۱ درصدی سدهای خوزستان با بارش های اخیر
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر