Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:59:48 GMT

قاتل فراری در رودبار جنوب دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۵۵۷۳

قاتل فراری در رودبار جنوب دستگیر شد

سرهنگ رضا فیروزبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزو د: 19 دی ماه سال جاری گزارش یک مورد قتل مسلحانه به مرکز فوریت های پلیسی رودبار جنوب گزارش شد که بلافاصله ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: کارآگاهان با تکمیل تحقیقات خود و پس از 72 ساعت تلاش بی وقفه عامل قتل را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی رودبار جنوب بیان کرد: از مخفیگاه قاتل، مقادیری مهمات جنگی نیز کشف و در بازجویی ها مشخص شد که انگیزه قتل، اختلافات شخصی با مقتول بوده است.
وی گفت: پرونده این قتل تکمیل و به همراه قاتل به مراجع قضایی تحویل داده شد.
رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان است که در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پلیس آگاهی دی ماه فرمانده انتظامی قتل مرکز فوریت های پلیسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل