Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: باید تمام بخاری‌های نفتی مدارس استان تا پایان بهمن جمع‌آوری شود و این مهلت قابل تمدید نیست. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد محمدعلی شجاعی شامگاه شنبه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: آموزش و پرورش قشر وسیعی از جامعه یعنی خانواده‌ها و دانش‌آموزان را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرب‌الاجل 15 روزه استاندار خراسان شمالی برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارساستاندار خراسان شمالی دستور جمع‌آوری بخاری‌های نفتی مدارس را صادر کردبساط بخاری‌های نفت‌سوز در کهگیلویه و بویراحمد جمع شود

وی با بیان اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش استان باید خروجی عملیاتی داشته باشد افزود: تمام کسانی که در جلسات شورای آموزش و پرورش استان حاضر هستند باید در راستای احصاء مشکلات اصلی و کلان آموزش و پرورش گام بردارند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در جلسه بعدی این شورا باید مشکلات اصلی آموزش و پرورش اولویت بندی شده باشد تصریح کرد: اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش با کلی مصوبه اجرا نشده روبرو باشد برای بنده و استان اصلاً قابل قبول نیست.

شجاعی با اشاره به این مطلب که باید خروجی جلسات شورای آموزش و پرورش خراسان‌شمالی مشکلات اصلی این نهاد را در استان حل و فسخ کند ادامه داد: مسئولان ارشد اجرایی آموزش و پرورش استان از آوردن مسائل ریز و درون دستگاهی به جلسات این شورا خودداری کرده و نسبت به مسائل و مشکلات سنگین و حاد این نهاد تاکید ویژه‌ای داشته باشند.

شجاعی با تاکید بر اینکه نباید سطح جلسات شورای آموزش و پرورش با مطرح کردن مسائل ریز و خورد پایین آورده شود افزود: آن دسته از مسائلی که از عهده آموزش و پرورش برمی‌آید در خود آن دستگاه مطرح شود و به جلسات شورای آموزش و پرورش آورده نشود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید مجدد بر مهلت 30 روزه جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارس سطح استان اذعان داشت: به هیچ عنوان مهلت 30 روزه در راستای جمع آوری بخاری های نفتی مدارس استان تمدید نخواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: دبیرخانه جلسات شورای آموزش و پرورش فعال‌تر و نسبت به مصوبات این جلسات با کسی تعارف نداشته باشد چراکه مردم و خانواده‌های دانش‌آموزان از این جلسات خروجی عملیاتی می خواهند‌.

انتهای پیام/ن

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟