Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظر قاطع ستاره چلسی این است که لیونل مسی بهترین بازیکن تمام ادوار فوتبال است.

طرفداری - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو طی دهه اخیر، سوال مهمی را برای فوتبال دوستان ایجاد کرده اند. ستاره آرژانتینی بارسلونا با شکستن رکوردهای فراوان، اولین بازیکنی بود که به 5 توپ طلا رسید. ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی در گفتگو با HLN در پاسخ به این بهترین بازیکن تاریخ یا GOAT کیست، پاسخ داد:

GOATS(بهترین بازیکنان تاریخ) را می خواهید؟ شکی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط یک GOAT وجود دارد و آن هم لیونل مسی است. آن دو بازی مقابل بارسلونا در سال 2018، از بهترین خاطرات من نبود. خوشحال بودم که مقابل بارسلونا و لیونل مسی بازی می کردم اما چیزی را که انتظار داشتم، به دست نیاوردم. ناامید بودم. در بازی خانگی در استمفورد بریج، سه پسرم در استادیوم حضور داشتند. بزرگترین پسرم هوادار دو آتشه لیونل مسی است. در واقع همه ما هوادار مسی هستیم. پسرم می خواست آن روز مسی را ببیند زیرا او بازیکن خاصی است. 

پس از پیروزی بلژیک مقابل برزیل در جام جهانی 2018 و زمانی که نیمار از شکست ناراحت بود، هازارد به او دلداری داد. ستاره چلسی در این مورد گفت:

آن یک اتفاق طبیعی بود که خود به خود رخ داد. وقتی به سمت هم رفتیم، به این کار فکر نکرده بودم. فقط خودم را جای او گذاشتم. همه انتظار داشتند نیمار بهترین بازیکن جام جهانی شود. باید نیمار می شد. لیونل مسی با آرژانتین حذف شده بود؛ کریستیانو رونالدو همینطور. قطعا فشار زیادی روی نیمار بود. ده برابر فشاری که ما در بلژیک حس می کردیم بر شانه نیمار بود. همه فقط می گفتند: نیمار، نیمار، نیمار. با هم صحبت نکردیم چون انگلیسی او زیاد خوب نیست. لحظه سختی بود و می خواستم او احساس احترام کند و آرام باشد. او بازیکن بزرگی است و لحظه او از راه خواهد رسید؛ شاید در جام جهانی بعدی. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان مس سونگون در ورزشگاه پاس قوامین است.

هواداری‌ها که فصل گذشته به نیمه نهایی جام حذفی رسیده بودند حالا در پی رسیدن دوباره به جمع تیم‌های پایانی هستند‌.

مسعود شجاعی در این بازی از آرشا شکوری، گلر زیر ۱۹ سال و ادریس رحمانی خرید زیر ۲۳سال این تیم در پنجره زمستانی از استقلال ملاثانی استفاده می‌کند.

ترکیب هوادار:
آرشا شکوری، محسن سفیدچقایی، امیرحسین پورمحمد، صائب محبی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد میری، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، یونس شاکری و عبدالکریم اسلامی

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال