Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@10:06:21 GMT

دستگیری توزیع‌کنندگان کیک‌های آغشته به «گل»

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۶۱۶۷

ایسنا نوشت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری توزیع‌کنندگان کیک‌های آغشته به ماده مخدر «گل» از طریق فضای مجازی خبرداد.

سرهنگ محمد بخشنده در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با همکاری عوامل رصد اطلاعاتی دایره فتا دو کیلو و ۷۵۰ گرم کیک آغشته به ماده مخدر «گل» را کشف و چهار نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه این افراد کیک‌های آلوده را در مهمانی‌ها، پارتی‌ها و تولدها توزیع می‌کردند، اظهارکرد: این افراد به ازای هر یک کیلوگرم از کیک‌ها مقدار ۵۰۰ گرم ماده مخدر شیشه مخلوط کرده بودند.

بخشنده همچنین از انهدام باند توزیع کننده مخدر هروئین خبر داد و گفت: با اشرافیت و رصد اطلاعاتی چهار ماهه عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر یک باند توزیع کننده هروئین در جنوب پایتخت منهدم و چهار عضو اصلی این باند دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار ۲۵۰ کیلوگرم ماده مخدر هروئین کشف و دو خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشف ۱۷۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک جاساز شده در لوله پلیکا در باک یک اتوبوس مسافربری در ترمینال جنوب اظهارکرد: با رصد اطلاعاتی چند ماهه همکارانم، یک باند پنج نفره توزیع کننده مواد مخدر که اقدام به انتقال و توزیع ماده مخدر تریاک از جنوب کشور به پایتخت می‌کردند، شناسایی و منهدم شدند.

بخشنده درباره عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در دو هفته گذشته نیز گفت: ماموران پلیس با اشرافیت کامل اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی به پایتخت ۴۳ قاچاقچی که در قالب پنج باند توزیع کننده موادمخدر فعالیت داشتند را دستگیر کردند.

به گفته بخشنده طی این مدت بیش از ۳۰۰۰ خرده فروش و معتاد دستگیر و جمع‌آوری شدند و مقدار یک تن انواع موادمخدر کشف و ۱۹۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر