Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نراتزوری، شنیده شدن نام های بزرگ در اطراف باشگاه را نشانه خوبی می داند.

طرفداری- در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا، اینتر میزبان بنونتو است. لوچانو اسپالتی در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در سال 2019 حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به نقل از Football-Italia؛ اسپالتی گفت:

همان طور که فصل گذشته دیدیم، این رقابت ها خطرات پنهان زیادی دارد اما حالا اینتر با تمرکزتر و باتجربه تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر ذهنیت، قوی هستیم و می خواهیم در کوپا ایتالیا پیش برویم. پیشروی ما از بازی با بنونتو آغاز می شود. بنونتو تیمی است که می تواند ما را به دردسر بیندازد.

در مسابقات حذفی فرانسه و انگلستان هم دیدیم که تیم های کوچکتر می توانند شگفتی ساز شوند. بنونتو با غلبه بر اودینزه به این مرحله رسیده و چون تک بازی است، اختلاف سطح دو تیم نمی تواند الزما به معنی برد تیم بزرگتر باشد. باید در این بازی پیامی مهم برای همه بفرستیم تا نشان دهیم کوپا ایتالیا برای اینتر اهمیت دارد. کوپا ایتالیا برای ما یک هدف است و قهرمانی در آن به مراتب ساده تر از سایر رقابت هاست. مسیر تا فینال کوتاه است اما تیم های بزرگی حضور دارند پس کار سخت خواهد شد. با این حال تیمی چون اینتر باید همیشه با هدف قهرمانی وارد مسابقات شود.

بازی کردن بدون تماشاگران؟ بسیار ناراحت کننده است. بازیکنان واقعا تحت تاثیر قرار می گیرند و بازی به نحوی پیش می رود که انگار یک دیدار دوستانه انجام می شود.

شایعات بازگشت مورینیو به اینتر؟ به نظر این صحبت ها نشانه خوبی است. یعنی در طول 18 ماه اخیر خوب کار کرده ایم. به لطف عملکردمان در 18 ماه اخیر، اینتر دوباره به تیمی با جاه طلبی زیاد تبدیل شده که هر بازیکن و مربی بزرگی در سطح اول فوتبال می خواهد در آن فعالیت کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم