Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@01:28:33 GMT

کاهش قیمت قیر با آغاز فصل سرما

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۰۸۵۷

کاهش قیمت قیر با آغاز فصل سرما

البرز - علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اینکه شهرداری کرج ماهی یک هزار تن قیرخریداری ‌کرده است، گفت:قیمت قیر به این دلیل که فصل سرما است کاهش یافته و هر تن به دو و نیم میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج در یکصد و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، اظهار کرد: شهرداری کرج ماهی یک هزار تن قیر جهت آسفالت خیابان ها و معابر اصلی کلانشهر کرج خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر قیمت قیر به این دلیل که فصل سرما است و عملیات آسفالت را نمی توان انجام داد کاهش یافته و هر تن به دو و نیم میلیون تومان رسیده است.

شهردار کرج با بیان اینکه لکه گیری خیابان ها طبق تذکر اعضا باید صورت گیرد اما این فصل، فصل مناسبی برای اجرای عملیات آسفالت نیست، ‌افزود: شهرداری کرج تمام تلاش خود را خواهد کرد و در صورت مناسب بودن شرایط جوی، این مهم را محقق می کند.

کمالی زاده در پایان تاکید کرد: تمام بازخوردها و پاسخ های مناسب در خصوص تذکرات اعضا را حتما به شورای شهر ارایه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آسفالت استان البرز شهردار کرج قیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امیر احمدی در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد