Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی نامه ای که فیبا به باشگاه پتروشیمی ارسال کرده، این تیم از نخستین دوره بسکتبال جام باشگاههای جهان کنار گذاشته شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که فیبا تصمیم گرفته نخستین دوره بسکتبال جام باشگاههای جهان را در سال 2019 و اواخر بهمن سال 97 برگزار کند، به نظر می رسید پتروشیمی بندرامام به عنوان نماینده ایران و البته قهرمان جام باشگاههای آسیا در این مسابقات شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باشگاه پتروشیمی از سوی فیبا دعوت نامه حضور در این مسابقات را که به مدت 3 روز در برزیل برگزار می شود را دریافت کرده بود.

با این حال نزدیکی این رقابت ها با پنجره ششم انتخابی جام جهانی باعث شده بود تا فدراسیون ایران درخواست تغییر زمان جام باشگاههای جهان را ارائه کند.در حالی که همه منتظر جواب این درخواست بودند، در اتفاقی عجیب اعلام شده فیبا تیم پتروشیمی را به طور کلی از جدول نخستین دوره جام باشگاههای جهان کنار گذاشته است!

برخی نامه فدراسیون را دلیل کنار گذاشتن پتروشیمی از جام باشگاههای جهان می دانند؛ اما مدیرعامل این باشگاه توضیحی خاصی در این رابطه نداده است. به هر حال رویای حضور نماینده ایران در نخستین دوره جام باشگاههای بسکتبال جهان گویا رنگ باخته و به نظر می رسد فدراسیون باید خیلی زود در این باره شفاف سازی کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پتروشیمی بسکتبال فیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد