Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دفتر پستی مراکز درمانی کشور با مشارکت بخش خصوصی در استان سمنان افتتاح شد. صرفه ‌جویی در زمان

«نصرت الله مشیری»، مدیرکل پست استان سمنان در آیین افتتاح این دفتر پستی در بیمارستان کوثر سمنان بیان کرد: این واحد پستی با هدف پاسخگویی به نیاز‌ها و صرفه ‌جویی در زمان و رفاه حال مردم استان سمنان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر ارائه خدمات متعارف پستی، فعالیت های ویژه بیمارستانی نیز در این واحد به مراجعان ارائه می شود.

مشیری ارائه کدپستی محل زندگی بیماران، اصلاح نشانی هنگام بستری، بیمه تکمیلی و استعلام های مورد نیاز برای درج در پرونده برخی بیماران، از مراکز و نهادهای دیگر مانند پزشکی قانونی را از جمله این خدمات عنوان کرد.

وی به ارائه خدمات پست ویژه بین ‌شهری با تعهد زمان توزیع مرسوله ها که از سریع ‌ترین خدمات پستی در استان سمنان به ‌شمار می ‌رود ،اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این خدمات در تمام شهرهای استان‌ سمنان با استفاده از سریع ‌ترین خطوط حمل و نقل و بهره ‌گیری از توزیع کننده ویژه دایر شده است. ماموران اجرایی پست ویژه، مرسولات مشتریان را در کوتاه ترین زمان بعد از تحویل به پست، در مقصد و در نشانی گیرنده توزیع می کنند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان، کامران قدس رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حسین موسوی شهردار و جمعی از مسوولان و فعالان اجتماعی این شهر در آیین آغاز عملیات ساخت و کلنگ‌زنی پایگاه سلامت در محله کهنه‌دژ حضور داشتند.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان در این آیین گفت: پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان در مساحت ۳۴۵ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع یک طبقه به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود.

کامران قدس افزود: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان از خدمات این پایگاه بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

این مسوول اظهار کرد: ارایه خدمات واکسیناسیون نوزادان، ویزیت پزشک و ارایه خدمات مشاوره روانشناسی و تغذیه از جمله کارکردهای یک پایگاه سلامت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است