Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پیشرفت فیزیکی 10 درصد بیمارستان هزارتختخوابی تدبیر خبر داد.

مهندس مصطفی صالحی در حاشیه افتتاح نمازخانه بیمارستان تدبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی در خصوص روند ساخت بیمارستان هزار تخت خوابی تدبیر ، اظهار کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 500 هزار متر مربع و با زیربنای 140 هزار مترمربع در 12 طبقه در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: عملیات اجرایی آن از اردیبهشت ماه سال 96 آغاز شده و در حال حاضر 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: تاکنون 40 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن 700 میلیارد تومان است که در صورت تامین اعتبار تا سال 1401 به بهره بردای خواهد رسید.

صالحی از افتتاح نمازخانه کارگاه پروژه بیمارستان هزار تخت خوابی تدبیرخبر داد و عنوان کرد: نماز خانه‌ای در این بیمارستان تاسیس کرده ایم که کارگرانی که در این جا مشغول به کار هستند، جهت استراحت و صرف غذا و نماز به این نمازخانه مراجعه کنند و در صورت اتمام پروژه، این نمازخانه مورد استفاده همراهان بیماران خواهد بود.

وی تصریح کرد: طبق مصوبات سفر ریاست جمهوری برای این بیمارستان 150 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تدبیر فیزیکی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به بهره‌مندی ۲۵۰۰ نفر از پروژه مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه از پیشرفت ۶۰ درصدی این مجتمع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهزاد برارزاده، عصر امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از مجتمع آب‌رسانی هزارجریب نکا اظهار کرد: این مجتمع به طول ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری است که در سه باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب در حال احداث است.

وی افزود: تجهیز و راه‌اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و مطرح کرد: تاکنون یک حلقه چاه با آب‌دهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، ۵۰۰۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

برادرزاده با بیان اینکه مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون ۱۵۲ میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: در مجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این مجتمع آب‌رسانی دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت هزارجریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 751204

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز