Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@14:45:31 GMT

​درآمد حراج‌های ‌اشرافی کجا می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۴۰۱۶

​درآمد حراج‌های ‌اشرافی کجا می‌رود؟

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  آنچه در مراسم‌اشرافی به اصطلاح حراج آثار هنری تهران جلب توجه می‌کرد، حضور پررنگ مدیران وابسته به جریان‌های کارگزاران سازندگی و اصلاح‌طلبی بود. علاوه‌ بر قرار داشتن علیرضا سمیع آذر، از مدیران دولت به اصطلاح اصلاح‌طلب به عنوان رئیس‌ این حراجی، چهره‌های دیگری، چون حجت‌الله ایوبی (رئیس‌سازمان سینمایی دولت یازدهم)، سید محمد بهشتی (از مدیران اسبق سینمایی)، سید عباس سجادی (از مدیران سابق فرهنگی که ارتباطات نزدیکی با چهره‌های به اصطلاح هنری حامی فتنه دارد) و… حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دوره از حراجی تهران نیز برخی از آثار با ارقام میلیاردی به فروش رسیدند، اما سوال اصلی این است که درآمد حاصل از این محفل، چه می‌شود؟ چرا برگزار کنندگان حراجی تهران هیچ گاه اقدام به شفاف‌سازی فعل و انفعالات اقتصادی این برنامه نمی‌کنند؟


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی

انسیه خزعلی معاون امور زنان ‌و خانواده رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: طبق گزارش بهزیستی تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل جمع شدن صف فرزندخواندگی جمع‌‌آوری شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد