Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@01:55:02 GMT

کی‌روش: با عراق، برای حفظ اعتبار می‌جنگیم

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۴۵۳۳

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی وضعیت تیم ملی ایران پس از کسب دومین پیروزی در جام ملت‌های آسیا پرداخت.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش که شاگردانش روز گذشته با برتری ۲ بر صفر مقابل ویتنام، صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را قطعی کردند و به صدرنشینی خود در گروه D ادامه دادند، به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در فوتبال، بازی بعدی همیشه مهمترین بازی است و تقابل با عراق برای ما یک بازی حیاتی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حالا هر کاری که انجام می‌دهیم برای بازی عراق خواهد بود؛ دیداری که باید با تمرکز بالا مقابل آنها بازی کنیم. هر دو تیم برای کسب صدر جدول و حفظ اعتبار با یکدیگر خواهند جنگید. هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم تا در بازی بعدی از عراق بهتر باشیم.

وی افزود: بر این باورم که برای حضور در هر تورنمنتی نیاز است کل بازیکنان آماده باشند. می‌توان بازی‌هایی را با ترکیب اصلی با پیروزی به پایان برد اما با ترکیب کامل می‌توان قهرمان یک تورنمنت شد. وظیفه من به عنوان سرمربی این است که ۲۳ بازیکن تیمم را مثبت و با نگرش سازنده حفظ کنم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کی روش جام ملت های آسیا عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا یک سهمیه مستقیم خواهد داشت که قهرمان جام حذفی یکی از این چهار سهمیه را کسب می‌کند.

به گزارش مشرق، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال