Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- وزير کشور در حکمي سيد اسماعيل موسوي را به عنوان مدير کل دفتر انتخابات وزارت کشور منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در حکم رحماني‌فضلي خطاب به سيد اسماعيل موسوي آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب موثر به موجب اين حکم جنابعالي را به سمت مديرکل دفتر انتخابات منصوب مي نمايم.
در ادامه اين حکم اشاره شده است: برنامه‌ريزي و فراهم‌سازي به موقع مقدمات و تمهيدات لازم براي انجام مطلوب و هرچه شايسته تر ماموريت مهم وزارت کشور در امر برگزاري باشکوه انتخابات به عنوان جلوه اي از مردم سالاري ديني بر اساس قوانين و مقررات موضوعه و در شأن و تراز ملت شريف ايران، تلاش در جهت استفاده بهينه از دانش و فناوري هاي نوين و روزآمد، سعي و اهتمام در جهت روان و تسهيل سازي فرايندهاي انتخابات و انجام به هنگام کليه تکاليف مصرحه برابر مُر قانون از جمله اموري است که انتظار دارد در راستاي نيل به آن و تحقق سياست ها و تأکيدات دولت تدبير و اميد در زمينه ضرورت بسترسازي براي حضور و مشارکت هرچه بيشتر و گسترده تر مردم در عرصه فعاليت‌هاي مختلف من جمله انتخابات تلاش و کوشش نماييد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد اسماعيل موسوي که پيش از اين مديرکل هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري بوشهر بود، خدمت در وزارت کشور را با بخشداري بردخون در سال 1375 در شهرستان دير آغاز و پس از آن بخشدار مرکزي ديلم شد. وي همچنين به عنوان معاون فرماندار شهرستان تنگستان و دشتستان، معاون مديرکل دفتر سياسي و انتخابات و مديرکل دفتر سياسي و انتخابات استانداري بوشهر خدمت کرده است و سرپرستي معاونت سياسي و امنيتي اين استانداري را در کارنامه خود دارد.
پيش از اين علي پورعلي مطلق، مشاور وزير کشور در امور انتخابات، مسؤوليت دفتر انتخابات وزارت کشور را بر عهده داشت.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزير کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور