Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران گفت: طی یک ماه گذشته با حرکت جهادی ۵ هزار و ۲۳۲ خانوار نیازمند که مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتند توسط مددکاران خانواده شناسایی و از محل تبصره ۱۴ تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون هیچ مددجوی نیازمند پشت نوبتی در استان وجود ندارد افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی با حمایت‌های خوبی که از سوی دولت و مجلس صورت گرفته، تلاش می‌شود تا خدمات مختلف به افراد نیازمند تحت حمایت ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان با تأکید بر اینکه راهبرد اصلی این نهاد توانمندسازی جامعه هدف با محوریت اشتغال است، گفت: با همین رویکرد از ابتدای امسال تاکنون هزار ۳۴۵ فرصت شغلی جدید بااعتباری قریب به ۲۱ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجادشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: چالش‌های اقتصادی موجبات افزایش مراجعین به کمیته را می‌گردد، اما با توجه به حمایت‌های خوب صورت گرفته برای افراد نیازمند پشت نوبتی و واجدین شرایط پرونده‌های حمایتی تشکیل‌شده و در حال حاضر افراد پشت نوبت حمایت در استان نداریم.

صفری گفت هم‌اکنون ۲۵ هزار و ۱۶۳ خانوار با جمعیت ۴۷ هزار و ۷۳۶ نفر در قالب کمک‌معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که تعداد ۵ هزار ۲۳۲ خانواده در ماه‌های اخیر و از محل تبصره ۱۴ تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مدیرکل کمیته امداد شناسایی و جذب ۵ هزار خانواده جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است